מכבי ת"א רשמה היום (ראשון) הפסד שני תוך 24 שעות בטורניר ההכנה בפריז, כשהפעם היא נכנעה 107:96 לפריז באסקט שמארחת את הטורניר. אתמול, הפסידו הצהובים 86:82 לווילרבאן במשחק ההכנה הראשון. פריז באסקט תתמודד העונה ביורוקאפ, שם בין השאר תשחק נגד הפועל ת"א.
קטש עדיין חסר חמישה שחקני סגל: גיא פניני, רפי מנקו, ג'ייק כהן ורומן סורקין ששיחקו עם נבחרת ישראל ביורובאסקט, ולורנזו בראון שהוביל אתמול את ספרד לרבע הגמר של הטורניר אחרי הצגה מול ליטא.
2 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
קטש עדיין חסר חמישה שחקני סגל. בולדווין
(צילום: אינסטגרם מכבי ת"א)
עודד קטש על עם חמישיה של ווייד בולדווין, אוסטין הולינס, בונזי קולסון, ג'רל מרטין ואלכס פוית'רס. המשחק נפתח עם חטיפה וסל קל של הולינס במתפרצת, ויחד עם סל של פוית'רס עלתה מכבי ל-0:4. בולדווין השלים מהלך של סל ועבירה בעוד שהולינס והיליארד קברו שלשות (15:17). זיו סיפק שלשה נוספת מהפינה, אך מכבי סיימה את הרבע בפיגור 24:23.
הצרפתים החלו להפגיז מעבר לקשת בפתיחת הרבע השני וכך הגדילו את הפער ל-25:35. הולינס קלע שלשה שניה וגם קולסון סיפק סל יפה, אבל הגנתית דברים לא עבדו ופריז עלתה ל-32:48. גם זיו שוב דייק מעבר לקשת, אך השלשות של פריז המשיכו לצלול בצד השני והפער זינק ל-20 נקודות. סלים של זיו ופוית'רס צימקו מעט את ההפרש, ובהפסקה הובילה פריז 46:62.
2 צפייה בגלריה
אלכס פוית'רס
אלכס פוית'רס
הוביל את קלעי מכבי ת"א. פוית'רס
(צילום: אינסטגרם מכבי ת"א)
את המחצית השניה פתחה מכבי עם שני אסיסטים של בולדווין - לפוית'רס ולניבו - ולקליעה של הגארד עצמו מחצי מרחק. זה לא מנע מהצהובים להמשיך לרדוף אחרי היריבה שהמשיכה ביכולת ההתקפית המצוינת, כאשר קליעה של מרטין מחצי מרחק מצמקת ל-79:62. ג'ונדי קלע שלשה וגם הולינס ופוית'רס השיגו נקודות כדי להקטין את הפער ל-14 בתום הרבע - 71:85.
המגמה המשיכה גם ברבע האחרון, כאשר שלשה של היליארד עונה על שלשה של סימס. מהלך של סל ועבירה של ניבו השאיר את הפער על 14 נקודות. הפער נסוב סביב המספר הזה עד לסיום, כאשר קליעה של היליארד מעבר לקשת קובעת את תוצאת הסיום.
קלעו למכבי ת"א: אלכס פוית'רס 18 נקודות (5 ריב', 3 אס', 3 חט'), דארן היליארד 15, יפתח זיו 11, אוסטין הולינס וג'ון דיברתולומיאו 10 כ"א, ווייד בולדווין 9 (6 אס'), בונזי קולסון 8, ג'וש ניבו 7, ג'רל מרטין 6, אי.ג'יי רולנד 2.