במכבי ת"א מרוצים בעיקר מחלוקת הדקות לאחר ה-74:96 הקליל הערב (ראשון) על הפועל אילת במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. לאחר התבוסה הקשה לבאסקוניה ביורוליג בחמישי האחרון, החבורה של עודד קטש הוציאה עצבים על הדרומיים ושמרו על מאזן מושלם לפחות בזירה המקומית.
מאמן הצהובים עודד קטש אמר בסיום: "אני לוקח מהמשחק הזה שהצלחנו לחלק את הדקות. זה הבדל בין היורוליג לבין הליגה, גם מבחינת הקצב והסגל. היה לי חשוב לשמור על קצב גבוה ולהיכנס להתקפות מהר מה שלא עשינו טוב בחצי הראשון. צריך להודות, אילת קצרים, חסרים שחקנים, ורצינו לשמור על קצב גבוה. בחצי השני עשינו את זה קצת יותר טוב. לא ראיתי מספיק שינוי מהבחינה ההגנתית, זה גם לא אותם כיסויים הגנתיים, זה לא אותו גודל, לא אותה אינטנסיביות לעומת היורוליג, אי אפשר לקחת הרבה דברים מהיום לקראת יום חמישי".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש
(צילום: EPA)
על יפתח זיו: ״הוא מקצוען, מה זה מתמודד? הייתי מתחלף איתו עכשיו, התמודדות זו מילה יחסית. זה לא פשוט, אני מבין, גם מבחינת קצב ומבחינת חוסר ביטחון, וגם מבחינת החוסר ודאות, וגם הדרישות שלי באופן כללי מהרכזים שלי, זה יותר מעמדות אחרות, אז זה תהליך ואנחנו בדרך".
על המשחק הקרוב מול ברצלונה: "יחסי הכוחות ברורים, אבל אנחנו משחקים בבית, אנחנו נצטרך לשחק משחק מושלם. בטח הגנתית כדי להתמודד עם הגודל והאינסטנסיביות, יש להם שני גבוהים, שהם גבוהים מאוד, שגם קולעים מבחוץ, ובגלל זה אנחנו צריכים לשחק משחק מושלם משני הצדדים, זה אתגר גדול".
2 צפייה בגלריה
רפי מנקו שחקן מכבי ת"א
רפי מנקו שחקן מכבי ת"א
"נבוא לנצח ביום חמישי". רפי מנקו
(צילום: עוז מועלם)
רפי מנקו: "בחצי הראשון לא שיחקנו מספיק טוב ברמה ההגנתית, גם ברמה ההתקפית זה לא בדיוק מה שרצינו לעשות. במחצית הצוות המקצועי נכנס לחדר הלבשה וחידד את הדברים, הראה לנו מה אנחנו צריכים לעשות ואני שמח שבחצי השני הצלחנו להוציא את זה לפועל. באנו היום אחרי משחק כואב במיוחד מול באסקוניה, משהו שאנחנו כמכבי לא יכולים להרשות שיקרה. לצערנו זה קרה, אבל הפנים קדימה, ואני שמח שהיום באנו וחזרנו קצת לקצב. יום חמישי יש לנו משחק כבר הרבה יותר קשה מול קבוצה ברמה מאוד גבוהה, אבל בבית שלנו עם הקהל שלנו הכל אפשרי, ואנחנו נבוא לנצח".