אוברדוביץ' מקבל בברכה את אנשי מכבי ת"א
(באדיבות ONE)
מכבי תל אביב תפגוש הערב (שישי, 21:30) את פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור השמיני ביורוליג. הצהובים (מאזן 3:4) רוצים לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים - לבאסקוניה בחוץ (116:87) ולברצלונה בהיכל (86:79).
החדשות המעודדות מבחינת מכבי ת"א הגיעו באימון המסכם שנערך אתמול בארץ לפני הטיסה לסרביה. רומן סורקין, שלא לקח חלק במשחקים בשבוע שעבר בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, חזר לכשירות מלאה ואף לקח חלק באימון ויוכל לעמוד לרשותו של עודד קטש.
2 צפייה בגלריה
קטש ואוברדוביץ'
קטש ואוברדוביץ'
קטש ואוברדוביץ'
(צילום: עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א)
"חשוב מאוד לחזור אל מסלול הניצחונות", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, "עבדנו על כמה דברים השבוע וכל החלקים יתחברו למקום הנכון בסופו של דבר. מחכה לנו אתגר קשה ואנחנו מצפים לזה. פרטיזן היא קבוצה התקפית טובה שעושה עבודה טובה יותר בהגנה באולם הביתי שלה".
החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' פתחה את העונה עם שלושה הפסדים ברציפות ולאחר מכן הגיעו שלושה ניצחונות מול וירטוס בולוניה, פנאתינייקוס וז'לגיריס קובנה. במחזור האחרון הסרבים הובסו 87:68 על ידי אולימפיאקוס, מה שהוריד אותם למאזן 4:3.
לפרטיזן יש מספר שחקנים שמוכרים טוב בארץ כשמעל כולם כמובן ים מדר, שמקבל עד כה ביורוליג קצת מעל ל-16 דקות למשחק, בהן הוא רושם 5.9 נקודות ו-1.6 אסיסטים. בנוסף, משחקים שם האקסים הצהובים, ג'יימס נאנלי ומתיאס לסור ואקס הפועל גלבוע/גליל מעונת 2017/18, זאק לידיי.
2 צפייה בגלריה
קווין פאנגוס שחקן מילאנו מול ים מדר שחקן פרטיזן בלגרד
קווין פאנגוס שחקן מילאנו מול ים מדר שחקן פרטיזן בלגרד
מחכה למכבי ת"א. מדר מול פאנגוס
(צילום: EPA)
במכבי ת"א שמו דגש באימונים האחרונים על מספר דברים ספציפיים שהצוות המקצועי רצה לחדד גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית, זאת לאור היכולת שהציגו בשני המשחקים האחרונים ביורוליג. הצהובים התמקדו במיוחד ביכולת ההגנתית, מאחר שפרטיזן מובילה את היורוליג באחוזי דיוק מהשלוש עם 40%. הסרבים קולעים 83 נקודות בממוצע למשחק.
במכבי ת"א רוצים לראות את ווייד בולדוויין חוזר לעצמו עם יכולת מקצועית משופרת, זאת לאחר שבמשחק האחרון מול ברצלונה נתן לפן המנטלי להשפיע עליו יתר על המידה, כשביצע שלוש עבירות מהירות ובנוסף שתי עבירות טכניות שבסופו של דבר גרמו להרחקתו.
מלבד הרצון לחזור אל מסלול הניצחונות, במכבי ת"א רוצים להתחיל ברגל ימין את השבוע העמוס שמחכה להם. בתוך שבעה ימים צפויים למכבי ת"א ארבעה משחקים. הראשון הוא כאמור מול פרטיזן בלגרד, השני ביום ראשון הקרוב מול הפועל ת"א בליגת העל ולאחר מכן מחכה לה מפגש כפול ביורוליג מול אולימפיאקוס בהיכל ונגד הכוכב האדום בלגרד בסרביה.