תוך קצת יותר מ-12 שעות הפועל ירושלים הודיעה על החתמת שלושה ישראלים: אחרי אדם אריאל, האדומים צירפו לעונה אחת את ווילי וורקמן ולשנתיים את איתי שגב. על המשא ומתן המתקדם בין שגב לי-ם פורסם לראשונה ב-ynet.
המתאזרח בן ה-31 העדיף את ההצעה של י-ם על פני זאת של קבוצתו בעונה החולפת, הפועל חולון, שהייתה גבוהה יותר בכמה עשרות אלפי דולרים. בשגב התעניינו לא מעט קבוצות, כולל הפועל תל אביב, אך הוא העדיף את החיבור עם הירושלמים, כאשר גם העובדה שהקבוצה תשחק בשתי מסגרות הוסיפה להחלטתו הסופית.
2 צפייה בגלריה
ווילי וורקמן
ווילי וורקמן
ווילי וורקמן
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
וורקמן היה חלק מרכזי מאוד בעונה הנהדרת של הסגולים עם 7.4 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-19.9 דקות בליגה. לא פעם אמר סטפנוס דדאס, מאמנה הקודם של חולון, כי מבחינתו וורקמן הוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה לאור היכולות הוורסטיליות שלו, והלחימה הבלתי מתפשרת.
ירושלים תהיה קבוצתו השישית בישראל. את תחילת דרכו בארץ עשה בהפועל גליל עליון ב-2013/14, לאחר מכן עלה לליגת העל ושיחק בהפועל תל אביב, מכבי אשדוד, שלוש שנים במכבי חיפה ואף היה הקפטן שלה, וכאמור ב-2020/21 הצטרף לחולון.
2 צפייה בגלריה
גל מקל
גל מקל
איתי שגב
(צילום: fiba.com)
"ווילי הוא שחקן שאני כבר כמה שנים עוקב אחריו, והוא אחד שמביא אנרגיות אינסופיות למשחק, והרבה אינטילגנציה. הוא שחקן נוסף שיעזור לנו להרכיב את הפאזל של שחקנים אנרגטיים וקשוחים", החמיא אורן עמיאל לשחקנו החדש. וורקמן הוא לא השחקן הראשון בשנים האחרונות שעובר מחולון לירושלים: תמיר בלאט וטיישון תומאס עשו זאת יחד אחרי שזכו בגביע המדינה עם הסגולים ב-2018.
שגב מגיע לי-ם אחרי עונה בגארבלין הצרפתית בה לא הצליח לבוא לידי ביטוי בעיקר בעקבות פציעה. עבור שגב, קפטן מכבי תל אביב בעבר, י-ם היא הקבוצה השביעית בקריירה אחרי הצהובים, גלבוע/גליל, הפועל חולון, מכבי ראשון לציון, עירוני נהריה וגראבלין. "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף להפועל. מהמועדונים המפוארים שיש בארץ, עם אוהדים מדהימים ואני מאוד מאוד מתרגש ורוצה כבר לשחק מולו ובשבילו", אמר הסנטר לאחר החתימה.
הסגל של י-ם מונה כרגע ארבעה שחקנים: רטין אובסואן הרכז הבלגי, אריאל, וורקמן ושגב.