מכבי ת"א הביסה הערב (שלישי) את עירוני קריית אתא ברבע גמר גביע ווינר ועלתה לחצי הגמר, שם תפגוש ביום חמישי את הפועל ת"א לשחזור גמר הפלייאוף מהעונה שעברה. שישה שחקנים במדי האלופה קלעו בספרות כפולות והובילו אותה לניצחון קליל ולדרבי מסקרן במעמד ארבע האחרונות של טורניר קדם העונה.
הצהובים הוליכו כל המשחק וברחו מספר פעמים ליתרון דו ספרתי, אך הקבוצה של שרון אברהמי לא ויתרה, חזרה כל פעם ונשארה במשחק עד אמצע הרבע השלישי – אז ביצעה הקבוצה של עודד קטש בריחה נוספת, ממנה היריבה כבר לא הצליחה לחזור.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין מול שחקן עירוני קריית אתא ג'יימס בייטמון
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין מול שחקן עירוני קריית אתא ג'יימס בייטמון
פתחו את העונה בזירה המקומית בצורה חלקה. ווייד בולדווין מול ג'יימס בייטמון
(צילום: עוז מועלם)
קטש: "לא יהיה קל בדרבי"
(צילום: ONE)
ג'וש ניבו הוליך את קלעי המנצחת עם 16 נקודות, להן הוסיף 7 ריבאונדים. בונזי קולסון תרם 14 וג'ון דיברתולומאו קלע 13. אנטוניוס קליבלנד בלט גם הוא עם 12. בצד השני ג'יימס בייטמון קלע 13, אך זה לא הספיק לקריית אתא, שמסיימת את דרכה בטורניר.
כאמור, בחצי הגמר מחכה למכבי ת"א יריבתה העירונית הפועל ת"א, עליה גברה 1:2 בגמר הפלייאוף בשנה שעברה בדרך לזכייה באליפות. האדומים ניצחו ברבע הגמר 83:88 את עירוני ר"ג.
קלעו למכבי ת"א: ג'וש ניבו 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, בונזי קולסון 14, ג'ון דיברתולומאו 13, אנטוניוס קליבלנד 12, ווייד בולדווין 11 ו-6 אסיסטים, רפי מנקו 10, עומר מאייר 6, רומן סורקין 4, גיימס ווב, תמיר בלאט (6 אסיסטים) וג'ייק כהן 3.
קלעו לקריית אתא: ג'יימס בייטמון 13, אמין סטיבנס ורז אדם 13 כ"א, ראיין מיקסל 10, תומר פורת 9, גיא פלטין 6, בן שרף 5, גרג וויטינגטון וג'יי. ג'יי קפלן 3 כ"א.