אחרי הניצחון בשבוע שעבר בדרבי על הפועל ת"א ששמר את הצהובים על מאזן מושלם בזירה המקומית, מכבי ת"א תארח מחר (ראשון, 20:15) בהיכל מנורה מבטחים את הפועל ירושלים.
שחקניו של עודד קטש מגיעים אחרי לוח משחקים עמוס במיוחד כשהמשחק הזה יהיה החמישי שלהם בתשעה ימים אחרי הניצחון בדרבי ושבוע כפול ביורוליג שהסתיים עם ניצחון מול אולימפיאקוס בהיכל והפסד מול הכוכב האדום בבלגרד.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש. מגיע למ
(צילום: EPA)
"זה מאתגר מאוד", אמר ג'וש ניבו, "זה בעיקר קשה מבחינה מנטלית להגיע מרוכז פעם אחר פעם. אני חושב שמבחינה פיזית לכולנו יש את היכולת להתמודד, אבל מבחינה מנטלית זה קשה להגיע מוכן לכל משחק ולעשות את המיטב שלו". ניבו הוסיף על היריבה: "ירושלים יריבה חזקה מאוד, זו אחת הקבוצות הכי טובות בישראל. אנחנו צריכים לבוא מוכנים כי הולך להיות משחק קשה מאוד". בראון, פוית'רס, קולסון והולינס לא נרשמו לסגל של קטש.
מעבר ליריבות הגדולה והידועה כבר שנים רבות בין שני המועדונים, המשחק הפעם אפילו פיקנטי יותר עם לא מעט אקסים. קטש יפגוש לראשונה את הקבוצה האחרונה שאימן בארץ כשהפעם האחרונה שאימן את ירושלים הייתה בינואר 2021 כשלאחר מכן עזב לאמן את פנאתינייקוס. אקס נוסף הוא ג'יילן אדאמס ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, ומנגד, עוז בלייזר ששיחק בשנתיים האחרונות במדים הצהובים ועבר הקיץ לקבוצה מהבירה.
2 צפייה בגלריה
בלייזר מטביע
בלייזר מטביע
עוז בלייזר. עבר מצהוב לאדום
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הפועל ירושלים מגיעה למשחק במצב רוח חיובי, חוץ מהעובדה שילוו אותה 1000 אוהדים, הם מגיעים במומנטום מצוין בזירה המקומית אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, האחרון בשבוע שעבר מול הפועל גליל עליון כשהם מדורגים במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של ארבעה ניצחונות מול שני הפסדים מתחילת העונה. סים-סנדר ונה חוזר לסגל של ירושלים, מארקס מייריס מחוץ לסגל.