תחושות קשות במכבי ת"א אחרי התבוסה 98:65 אתמול (שישי) מול ריאל מדריד בספרד, במשחק שסגר את הסיבוב הראשון ביורוליג.
המארחת ניצלה כל חולשה אפשרית מצד שחקניו של עודד קטש: היא קלעה ללא הפרעה מחוץ לקשת (18 שלשות ב-45 אחוז) ושלטה בכדורים החוזרים (35:42). אבל לא רק ההגנה הצהובה לא תפקדה, אלא גם בהתקפה. זה היה ערב שבמכבי ירצו בעיקר לשכוח, לא רק בגלל ה-6 מ-31 לשלוש אלא גם בשל ההפסד הגבוה ביותר במדריד מאז הקמתו של המפעל.
3 צפייה בגלריה
אדאמס
אדאמס
אדאמס מנסה לעבור בין יער שחקני ריאל, אתמול
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
בראון
בראון
לא הופיע, כמו כל הקבוצה. בראון
(צילום: EPA)
מי שחזר לסגל אחרי חודש היה ווייד בולדווין שקיבל קצת פחות מ-13 דקות, אבל נראה חלוד עם 3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. בקבוצה לא מתרגשים מכך יותר מדי ובטוחים שעם הזמן, כשהוא ייכנס לקצב ולשטף ההתקפי, הוא גם יחזור ליכולת הקודמת שלו. גם לורנזו בראון סיפק משחק חלש במונחיו ורשם 9 נקודות ב-28 דקות.
"משחק לא פשוט, תוצאה לא פשוטה", אמר המאמן עודד קטש בסיום. "רבע ראשון נוראי התקפית מבחינתנו, אולי הגרוע שלנו. צריך הרבה ניסיון להישאר מרוכזים ולשחק בדרך הנכונה. זה משהו שצריך ללמוד ממנו. שום דבר לא הלך לכיוון שלנו, לא אחוזי הקליעה, לא תוכנית המשחק. היו להם קליעות בסוף שעון ששברו אותנו ולא נתנו לנו לחזור למשחק".
3 צפייה בגלריה
מרטין
מרטין
הפנים קדימה. מרטין
(צילום: EPA)
"יש ימים כאלה, יש ערבים כאלה, וזה לא קורה הרבה", הוסיף המאמן. "יכול להיות שלא היינו שווים ניצחון בדרך שבה שיחקנו, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יותר טובים מהתוצאה הזו. אנחנו צריכים לשמור על הביטחון ועל מה שעשינו עד עכשיו, להרים את הראש ולעבוד ביחד".
קטש גם סיכם את הסיבוב הראשון ביורוליג, כשאמר: "בהתחשב בתחילת העונה כשבנינו קבוצה כמעט מאפס, זה בהחלט רקורד שהייתי חותם עליו בהתחלה. תמיד אפשר יותר, אבל גם היה יכול להיות יותר גרוע. אנחנו עם הפנים קדימה, יש תחושה טובה, השחקנים מאוד מחויבים, מסתכלים קדימה לסיבוב השני. קבוצות התחזקו, אז הוא הולך להיות יותר קשה ומאתגר".