בהפועל ירושלים ידעו שהם היו חייבים להשיג אתמול (שלישי) את הניצחון הראשון ביורוקאפ אחרי התבוסה לוולנסיה – והם הצליחו לעשות זאת עם ניצחון סופר חשוב 74:94 על לייטקאבילס הליטאית, למרות שכבר פיגרו ב-13 הפרש במהלך הרבע הראשון.
כמו הפועל ת״א, גם שחקני הפועל ירושלים נאלצו לעלות לשחק תוך כדי שהם שומעים את החדשות מהארץ על מתקפת הטילים האיראנית. "אנחנו שומעים את הקולות מהארץ, וזה קשה מאוד", אמר בסיום המאמן, יונתן אלון. "אנחנו רוצים לחזק את האנשים שלנו, את העם והאוהדים, ולקוות שהכל יהיה מאחורינו כמה שיותר מהר. לא פשוט לתפקד במצב הזה. השתדלתי להיות מנותק ולהתרכז בכדורסל ובמהלכי המשחק, ובסיום המשחק הראש עובר לדברים החשובים באמת".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון
"השתדלתי להיות מנותק ולהתרכז בכדורסל". אלון
(צילום: דניאל כהן)
ג׳ארד הארפר שסיים את הערב עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים ויובל זוסמן שסיים עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים היו חתומים על הניצחון של האדומים. "הלב בבית", אמר זוסמן, "שמענו את החדשות, מצב לא פשוט. אני שמח שהנזק היה יחסית קטן ואנשים בריאים ונמצאים בטוב. אני מקווה שהמצב יהיה יותר שקט בשבילנו, שמחים על הניצחון אבל בסוף הלב בבית".
בסיום המשחק בהפועל ירושלים עשו הערכת מצב בשיחה משותפת עם השחקנים הזרים אך לאחר התייעצות רחבה החליטו בקבוצה לשוב לישראל כיחידה אחת היום בצהריים, זאת כדי להתכונן ביחד לקראת המשחק הראשון בליגת העל מול עירוני נס ציונה שאמור להתקיים ביום ראשון הקרוב.