מכבי ת"א והפועל ירושלים ייפגשו מחר (רביעי, 21:00) במשחק הראשון של סדרת חצי הגמר הפלייאוף (הטוב משלושה) ובסיומה נדע מי תעפיל לגמר.
המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק הראשון: "המשחק בגביע היה יוצא דופן מבחינת המספרים. אני מקווה מאוד שלמדנו את הלקח הזה ונבוא הרבה יותר אגרסיביים. חיכינו לזה כבר, כמה ימים אחרי שהבנו שזה מתכנס לשם. ירושלים קבוצה טובה, זה הולך להיות משחק אגרסיבי".
1 צפייה בגלריה
קטש
קטש
"מקווה שנלמד את הלקח מהגביע". קטש
(צילום: עוז מועלם)
המאמן המשיך: "שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה. צריכים לבוא מוכנים, זה קריטי. לא קל להדליק את השחקנים אחרי יותר מ-80 משחקים. כולם מרגישים את זה. אבל לפעמים כשרואים את הסוף, כמו הקילומטר האחרון במרתון, אתה מקבל אנרגיות. את המשבר של שני שליש עונה עברנו בערך, עכשיו רואים את הסוף ואני מקווה שמשם יגיעו האנרגיות".
בונזי קולסון הוסיף: "זה יהיה משחק פיזי, אנחנו צריכים להשוות את האינטנסיביות שלהם. הם קבוצה מאוד חזקה. אנחנו צריכים להיות פיזיים איתם, וברגע שנעשה את זה נהיה בסדר ונוכל להיצמד לעקרונות שלנו בהתקפה. ירושלים קבוצה מוכשרת ואגרסיבית מאוד בשני צדי המגרש. זה יהיה קרב ומשחק מהנה. שתי הקבוצות מכירות זו את זו ממהלך העונה. אנחנו צריכים לשחק את המשחק ולא לדאוג לגבי מה שמישהו אומר. אנחנו סומכים אחד על השני וכשמגיעים לרגעים כאלה, אנחנו צריכים להמשיך לשחק את המשחק שלנו, לנצח להינות כמה שאפשר".