הפועל חולון הגיעה היום (שלישי) לפטראס שביוון לקראת משחקה מחר (רביעי, 19:00) מול פרומיתאס במסגרת המחזור החמישי בטופ-16 של ליגת האלופות. הסגולים חוזרים לזירה האירופית אחרי שני משחקים רצופים בליגה כשהסתיימו בניצחון על נס ציונה והפסד בעפולה.
לפני שבוע, כזכור, גברה הקבוצה לאחר שלוש הארכות על א.א.ק אתונה, ניצחון שהותיר את הקבוצה של עמית שרף בתמונה לעלייה לטופ-8, כאשר היא חייבת לנצח בעשר נקודות ומעלה כדי להשאיר לעצמה סיכוי ריאלי לפני מחזור הנעילה.
1 צפייה בגלריה
הפועל חולון א.א.ק אתונה
הפועל חולון א.א.ק אתונה
שחקני הפועל חולון. משחק קריטי
(צילום: אתר פיב"א)
לפחות מבחינת סגל, הקבוצה מקבלת חדשות טובות כאשר סי.ג'יי האריס, שנעדר בתקופה האחרונה, ישוב. גם קווין הרווי ודרו קרופורד, שזכו למנוחה במשחק הליגה האחרון, יעמדו לרשות הצוות המקצועי. לעומתם, דיאונדרה ברנס חש ברע ולא יצא עם הקבוצה ליוון.
שרף התייחס למשחק הצפוי: "אנחנו יוצאים לפטרס לפגוש קבוצה שנמצאת בכושר מצויין, פרומיתאס ניצחה שישה משבעת המשחקים האחרונים שלה. נצטרך להגביל את הגארדים המובילים שלהם, הייל וקואן, לא לתת לפורוורדים קליעות חופשיות ולעשות עבודה טובה יותר בריבאונד הגנה".
"התקפית נצטרך להשתפר מהמשחק הקודם נגדם שנגררנו לקצב איטי" הוסיף שרף. "אחרי תקופה עם חוסרים, אנחנו נוסעים בסגל כמעט מלא למשחק. נצטרך למצוא את הכימיה וההרכבים הנכונים ביותר כדי לנצח ולשמור על הסיכוי להמשיך לשלב הבא".