הפועל ירושלים מתכוננת בדריכות רבה לקראת המשחק הערב (שלישי, 21:00), שיפתח את העונה האירופית שלה מול קרשיאקה הטורקית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.
הקבוצה הודיעה הבוקר שאנתוני בנט סובל מנקע בקרסול ונמצא בספק למשחק, החלטה על שיתופו תעשה במהלך המשחק עצמו. כזכור, השבוע פורסם לראשונה ב-ynet על כך שבהפועל ירושלים שוקלים לשחרר את בנט מיד לאחר המשחק מול קרשיאקה, מאחר שהקבוצה לא מרוצה מיכולתו עד כה ומחזיקה באופציית יציאה בחוזה עד ה-6 באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
סורקין וזיו
סורקין וזיו
אנתוני בנט
(צילום: אורן אהרוני)
הרכז רטין אובסוהן אמר לקראת המשחק מול הטורקים: "קודם כל אנחנו צריכים להיצמד לתוכנית המשחק שלנו. הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו צריכים להיות עצמנו". על הקהל: "שמעתי הרבה על האוהדים, גם בגביע ווינר, גם מלהסתובב בעיר, אני מרגיש את האנרגיה של הקהל לשחקנים, זה משהו שלא חוויתי מקודם. עכשיו אני פה חודשיים ושיחקתי כמה משחקים. אני מצפה לראות ים של קהל אדום ושניתן הצגה מולם".
אדם אריאל הוסיף: "יש פה הרבה איכות בקבוצה הזו והרבה פוטנציאל. צריכים לחבר את זה ביחד, הערב מתחילים ומתרגשים בטירוף. אנחנו בעיקר מתרכזים בטורקים, אנחנו צריכים להיות במקסימום ריכוז ואגרסיביות שיא, יחד עם הקהל נצליח לעבור את המשוכה הזאת. אנחנו כל הזמן רוצים להשתפר, יש פה חומר אנושי מעולה, שכל הזמן רוצה ללמוד ולהתקדם - ויש את היכולות".
2 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
אדם אריאל
(צילום: אורן אהרוני)
על ההתאקלמות של בנט: "תמיד כששחקן מארה"ב מגיע לאירופה בפעם הראשונה ואין לו ניסיון, אז צריך ללמד אותו דברים. אנתוני נכנס בתוך הקטגוריה הזו, הוא מאוד מחויב ומאוד רוצה, אחלה בחור".