אחרי הבלגן שפרץ רגעים אחרי שהפועל ירושלים ניצחה 79:84 את הפועל ת"א בארנה ברבע גמר גביע המדינה, הגיעה היום (שלישי) כצפוי הדרישה של תובע איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, להעמיד את קאדין קרינגטון לדין משמעתי.
ליפנר מבקש מבית הדין לגזור על שחקנה של ירושלים הרחקה לשני משחקים בפועל וקנס כספי על כניסתו לחדר ההלבשה של הפועל ת"א בסיום משחק הגביע.
1 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
התנגשות עצבנית. קרינגטון
(צילום: שלו שלום)
הכניסה של קרינגטון לחדר ההלבשה של הפועל ת"א
(צילום: הפועל ת"א)
עוד לפני, בקבוצה מהבירה העמידו את הגארד בפני ועדת משמעת פנימית וקנסו אותו ב-10,000 דולר. בנוסף, הודיעו כי סוכם איתו שישתתף בפעילות הסברתית של הקבוצה בבתי ספר לטובת חיזוק ערכים ספורטיביים בקרב בני נוער.
כזכור, קרינגטון נכנס לחדר ההלבשה של האורחת בארנה במטרה לריב עם ג'ון הולנד ובריאן אנגולה - ויצר מהומת ענק. בהפועל ת"א טענו שקרינגטון כבר אמר על הפרקט בזמן המשחק וגם בסיומו לשניים כי הוא יבוא לחדר ההלבשה שלהם בסיום - ובדיוק כך קרה. מנגד, בהפועל ירושלים טענו שקרינגטון התעצבן על מספר דברים שקרו במהלך המשחק שהוציאו אותו משלוותו כמו עבירות מכוערות ואמירות מסוימות.
המשך המהומה
(One)
שחקני הפועל ת"א שבדיוק היו בשיחת סיכום עם מאמנם דני פרנקו קלטו את קרינגטון וקמו לעברו, ובמקום התפתחה מהומה ענקית. מי שישר רץ לכיוון הבלגן היה כריס ג'ונסון שניסה לעצור את המתרחש. בהמשך גם יובל זוסמן הגיע למקום, ובר טימור צעק עליו: "מה אתה עושה? מה אתם עושים פה בכלל? תשלוט בשחקנים של הקבוצה שלך".
כצפוי, תובע ההתאחדות דורש עכשיו להעמיד את השחקן לדין בגין הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת. "יצוין כי השחקן כבר הורחק פעם אחת העונה", הוסיף עו"ד ליפנר בדרישתו לאיגוד. "והחלטתי שלא להעמידו לדין מעבר לקנס הכספי האוטומטי שהוטל עליו. (במקרה זה) אני דורש מבית הדין לגזור על השחקן הרחקה משני משחקים בפועל, וכן קנס כספי".