זה היה הרבה זמן באוויר ועכשיו זה רשמי: סייבן לי חתם היום (ראשון) לשנתיים במכבי ת"א עם אופציה לכל צד להפסיק את ההתקשרות בתום שנה אחת. הרכז בן ה-25 מגיע ממניסה הטורקית, לה שילמו הצהובים 150 אלף דולר כפיצוי. שכרו של השחקן יעמוד על 400 אלף דולר לעונה.
לי שיחק במניסה בשני משחקים בליגת האלופות בהם רשם 36 נקודות נגד מורסיה ולאחר מכן השווה את שיא המפעל כשקלע 43 נקודות נגד FMP בלגרד. אחרי עזיבתו של ג'ורדן לויד ולאור פציעתו של רוקאס יוקובאיטיס, ההחתמה של לי נראית כמו אוויר לנשימה עבור הצהובים.
1 צפייה בגלריה
סייבן לי שחקן מכבי ת"א
סייבן לי שחקן מכבי ת"א
חתם לשנתיים. סייבן לי
(צילום: מכבי ת"א)
לי הוזכר לאחרונה כאופציה עבור פנרבחצ'ה, שמחפשת מחליף לסקוטי ווילבקין - אקס מכבי ת"א - שקרע את הרצועה במחזור הראשון של היורוליג וגמר את העונה. אך לבסוף השחקן בחר במכבי ת"א. זו העונה הראשונה באירופה עבור השחקן, לו ניסיון של 134 משחקי NBA מ-2020, אז נבחר במקום ה-38 בדראפט. בין השאר שיחק בדטרויט, פילדלפיה ופיניקס, אך בעונות האחרונות נדד גם בליגת הפיתוח.
לאחר החתימה אמר לי: "אני נרגש להצטרף למועדון כזה היסטורי ונרגש לקראת העונה הזו. אני מקווה שנוכל לנצח הרבה משחקים ולהביא גאווה לאוהדים. אני אסיר תודה על ההזדמנות, ורוצה להגיד תודה להנהלה, לצוות האימון ולכל מי שהייתה לו יד בכך שאני זוכה ללבוש את מדי מכבי. אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד".
המאמן עודד קטש הוסיף: "אנחנו מאד שמחים שסייבן מצטרף אלינו. הוא שחקן מגוון מאוד, עם המון כלים התקפיים שיעזרו לנו. בנוסף לגיוון ההתקפי, לסייבן יש יכולות אתלטיות גבוהות שעוזרות לו בשני צידי המגרש".