אחרי שלבש את המדים האדומים של הפועל ירושלים והצהובים של מכבי ת"א, מצטרף הערב (שלישי) ג'יילן אדאמס לתחנה השלישית שלו בישראל, להפועל חולון. הגארד (28, 1.91 מ'), שאת החתמתו הגדירו אצל הסגולים כ"יוקרתית", מקרב את חולון להשלמת הסגל לעונה הקרובה.
כאמור, זאת הקדנציה השלישית של אדאמס בישראל. בעונתו הראשונה במדי הפועל ירושלים העמיד השחקן ממוצעים של 15.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.3 אסיסיטים למשחק בליגה הרגילה. בפלייאוף קלע 13.4 נקודות, הוריד 6.3 ריבאונדים ומסר 2.7 אסיסטים למשחק. בליגת האלופות העמיד מספרים מרשימים של 17.8 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. באותה עונה נבחר לשחקן השישי של העונה בליגת העל.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'יילן אדאמס
שחקן מכבי ת"א ג'יילן אדאמס
תחנה שלישית בישראל. אדאמס
(צילום: עוז מועלם)
במדי מכבי ת"א קלע 12 נקודות, קטף 2.4 ריבאונדים ומסר 2.8 אסיסטים בממוצע למשחק. ביורוליג העמיד ממוצעים של 6.7 נק', 1.4רב' ו-1.3אס' למשחק. את העונה הנוכחית החל השחקן בטורק טלקום אנקרה הטורקית בשורותיה קלע 11.6 נקודות, מסר 3.4 אסיסיטים והוריד 3.3 ריבאונדים למשחק. את העונה סיים בליגה הסינית במדי בייג'ינג. אדאמס בוגר מכללת קונטיקט בשורותיה קלע 1,267 נקודות ומדורג במקום ה-12 של קלעי כל הזמנים של המכללה.
מאמן הקבוצה, גיא גודס: "שמחים על הצטרפותו של ג'יילן לקבוצה. ג'יילן שחקן מאוד איכותי שאנחנו מכירים היטב את יכולותיו מהתקופה בה שיחק בירושלים ובמכבי. לג'ילן יש מגוון יכולות התקפיות משובחות שיכולות לעזור לנו בלנצח משחקים ולהגיע ליעדים שאנחנו רוצים ומסמנים".
2 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
מגיע אחרי עונה בליגה הסינית. אדאמס
(באדיבות הפועל חולון)
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר: "היה לא פשוט אבל שמח מאוד שהצלחנו להחתים שחקן בקליבר של ג'יילן אדאמס שכולנו מכירים את יכולותיו ואת האיכויות שלו. אין ספק שמדובר בכישרון גדול ובהחתמה מאוד יוקרתית שאומרת המון על הכוונות שלנו. הבטחנו לקהל שלנו שנעשה הכל כדי להעמיד קבוצה איכותית, אטרקטיבית ומסקרנת ואנחנו עומדים בהבטחה שלנו וקרובים לסגירת הסגל".
מוקדם יותר הבוקר, הפועל חולון החתימה את הסנטר מרכוס בינגהאם, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה תחת גודס, מאמנה החדש-ישן של הסגולים. בינגהאם (24, 2.13 מ') מגיע לחולון, כאמור, מהפועל חיפה בשורותיה הרשים עם ממוצעים של 14.3 נקודות, 8.1 ריבאונדים, 2 חסימות ומדד של 19.3 למשחק.
הרגע שלברון גילה שיישא את הדגל האמריקאי
(באדיבות ONE)