שמחה גדולה במכבי ת"א לאחר ה-87:91 הדרמטי הערב (שלישי) באתונה על פנאתינייקוס במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג. הצהובים היו כבר בפיגור דו ספרתי במהלך המשחק והתקשו למצוא פתרון למתיאס לסור, אך בזכות הופעה גדולה ברבע הרביעי הצליחו לבצע קאמבק ענק וגנבו את הביתיות.
מכבי דאגה מפציעתו של ווייד בולדווין, שקלע 15 נקודות ומסר 7 אסיסטים. במהלך הרבע הרביעי הגארד נאלץ לרדת לספסל לאחר שנפגע - ולא חזר. אולם בסיום המשחק בולדווין הרגיע את כולם: "אני בסדר גמור, הכל מאה אחוז. אני אשחק ביום חמישי, כמובן". על המשחק עצמו אמר בולדווין: "אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל צריך לשכוח מכל מה שהיה בשביל להתרכז במשחק הבא".
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א באסקוניה
מכבי ת"א באסקוניה
עודד קטש. ניצחון גדול למכבי
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
"מצד אחד ניצחון גדול, מצד שני הפציעה של בולדווין מקלקלת לנו את השמחה", אמר המאמן של עודד קטש בסיום, "נקווה שזה לא חמור. במחצית השנייה השתפרנו משמעותית, אחרי שניסינו יותר מדי דברים במחצית הראשונה. במחצית השנייה הצלחנו להפריע למשחק שלהם, והמומנטום עבר צד. הביטחון שלנו עלה במחצית השנייה, נכנסו לנו כמה זריקות חשובות. היו הרבה דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, אבל צריך לזכור שזה רק המשחק הראשון בסדרה. אנחנו צריכים לשפר כמה דברים. אנחנו צריכים לנסות ליהנות מהמעמד. אני מאוד מקווה שנצליח ונגיע לפיינל פור".
בונזי קולסון הוסיף: "רצינו להמשיך בעונה הטובה שלנו. הייתה הגנה טובה, נשארנו ביחד לאורך כל המשחק וזה היה המפתח לניצחון. כולם התעלו, הראינו איזה אופי יש לנו. צריך להמשיך בדרך הזו, זה רק משחק אחד".