באתר "יורוהופס" מדווחים: הגארד דריל מייקון ישוחרר ממכבי ת"א, לאחר שלא עבור את הבדיקות הרפואיות במועדון.
על-פי הפרסום באתר היווני, הצהובים החליטו לוותר באופן סופי על הגארד, שמלכתחילה לא אמור היה לפתוח את העונה אחרי שעבר בינואר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו וכעת, כאמור, נכשל בבדיקות הרפואיות.
2 צפייה בגלריה
דריל מייקון
דריל מייקון
דריל מייקון
(צילום באדיבות מכבי ת"א)
מייקון היה אמור לחזור לשחק בנובמבר - כחודש לאחר פתיחת העונה - אולם במועדון התאכזבו לגלות לאחר שנחת בישראל בשבוע שעבר, שקצב החלמתו איטי מהצפוי. אולי בשל כך - בשלישי האחרון הודיעה מכבי ת"א על החתמתו של קובי סימונס לקדם העונה.
למרות שלא נבחר בדראפט 2018, מייקון צד את עיניהם של הסקאוטים ב-NBA ולבסוף חתם על חוזה דו-כיווני בדאלאס. הוא שיחק בעיקר בקבוצת ליגת הפיתוח של המאבריקס, אך כן רשם 8 הופעות עם המאבס ובהמשך גם שלוש הופעות במדי מיאמי היט. בקיץ 2020 הוא בחר להמשיך את הקריירה שלו באירופה, וחתם בגלאטסראיי. חצי שנה באיסטנבול שבה בלט בליגת האלופות של פיב"א הביאו לו חוזה באא"ק אתונה, שבמדיה הצטיין עם 16.9 נקודות ויותר מ-3 אסיסטים למשחק בליגה היוונית.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
מייקון נשאר בבירת יוון בקיץ 2021 וחתם בפנאתינייקוס, במדיה רשם 13.1 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק. בסיום אותה עונה עבר לקאזאן. בעונה שעברה שיחק האמריקני בליגה הסינית, במדי שנז'ן, ורשם שורה סטטיסטית של 18.9 נקודות, 6.1 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק, עם 42.5% מעבר לקשת.