קבוצת הנשים של אליצור חולון צירפה לשורותיה את שחקנית נבחרת ישראל דניאל קארש (23, 1.76 מטר). חולון מכוונת גבוה לעונה הקרובה ובנוסף להתחמה המרשימה של קארש, היא תעבור להתאמן ולשחק בהיכל טוטו, בו משחקת קבוצת הגברים של הפועל חולון. המעבר להיכל טוטו עשוי להביא שיתופי פעולה נוספים בין שתי הקבוצות.
קארש, שגדלה בהפועל ראשל"צ, ממנה עברה לא.ס. רמת השרון  מגיעה לחולון אחרי שבעונה שעברה שיחקה במכבי בנות אשדוד בשורותיה השיגה 9.7 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-1.5 חטיפות בממוצע למשחק. 
1 צפייה בגלריה
דניאל קארש
דניאל קארש
דניאל קארש
(צילום: FIBA PHOTOS)
מיד לאחר שחתמה באליצור חולון, אמרה דניאל קארש: "אני נרגשת מאד להצטרף למועדון החולוני בעל היסטוריה מפוארת ומסורת רבת שנים של זכייה ב-20 אליפויות. עוד בהיותי ילדה, עקבתי אחרי הקבוצה בזכות השחקניות הישראליות הגדולות שהובילו אותו: ענת דרייגור, אורלי גרוסמן ולימור מזרחי שהערצתי. אני רואה לנגד עיני מטרה מקצועית ברורה – להחזיר את אליצור חולון לימיה הגדולים ולזכייה בתארים. אני בטוחה שסגל הקבוצה שיבנה על בסיס שחקניות ישראליות צעירות מוכשרות, המוטיבציה הגבוהה של המאמן אוהד גולדברג להצליח והמעבר להיכל טוטו חולון יעשו את שלהם. אני מחכה כבר להתחיל את הפעילות בקבוצתי החדשה".
מנחם וידהורן, יו"ר אליצור חולון, הוסיף: "ההחתמה של דניאל קארש מעידה על הכוונות הגבוהות שלנו בעונה הקרובה. השאיפה האמיתית שלנו היא להעמיד קבוצה חזקה ולהתברג בצמרת הגבוהה של הליגה. המעבר שלנו להיכל טוטו חולון מבטיחה חווית כדורסל איכותית לאוהדי כדורסל הנשים בפרט ואוהדי הכדורסל בכלל".