אחרי הניצחון אתמול (שלישי) 68:94 על עירוני קריית אתא במסגרת המחזור השני בליגת העל בכדורסל. רגע לפני שהיא תפגוש את פנרבחצ'ה והאקס סקוטי ווילבקין ביום שישי הקרוב בטורקיה במסגרת המחזור השני ביורוליג, מכבי ת"א נמצאת במרוץ להחתמת שחקן חיזוק לסגל.
אני חושב שבסך הכל היה משחק טוב שלנו. היינו די עקביים לאורך רוב המשחק", אמר ג'וש ניבו, שסיים עם 10 נקודות. "אני לא ממש מתמקד במה שעשיתי, אלא בלעשות את התפקיד שלי בכל סיטואציה. אנחנו קבוצה חדשה לגמרי וכולם מנסים ללמוד אחד את השני. הכימיה בינינו עוד לא מושלמת, אבל אם נאמין אחד בשני נגיע רחוק. כולנו מחויHבים לניצחון".
1 צפייה בגלריה
שחקן שיקגו בולס מאט תומאס
שחקן שיקגו בולס מאט תומאס
מהמועמדים הבולטים להצטרף לקבוצה של עודד קטש. מאט תומאס
(AP)
מי שלא הצליח להשתלב יותר מדי בשיטה של עודד קטש הוא אוסטין הולינס שבכל המשחקים עד עכשיו פשוט לא נרשם בטופס המשחק וגם כלל לא נרשם באיגוד הכדורסל כזר השמיני של הקבוצה. בצוות המקצועי שקלו להחליפו אך בדיוק על התפר דארן היליארד נפצע בברכו עם מתיחה במניסקוס מה שהשבית אותו לחודש הקרוב, מה שהותיר את הסגל עם למעשה שני שחקנים פחות.
ברשימת השמות שבמגירה של הצהובים נמצאים לא מעט שמות, אחד הבולטים מביניהם הוא מאט תומאס (1.91, 28) ששיחק בעונה שעברה בשיקגו בולס ונכון לעכשיו הוא ללא קבוצה. הבעיה העיקרית עם הבאתו היא הפן הכלכלי. במכבי יודעים שיצטרכו לחרוג מהתקציב אותו הציבו בקיץ, מאחר והיליארד נשאר בסגל ואת הולינס הם יאלצו לשחרר - אלא אם הם ימצאו לו קבוצה אחרת שתיקח את החוזה שלו.