אחרי הניצחון בדרבי, הפועל ת״א חוזרת הערב (רביעי, 19:30) לאירופה כשתארח בבלגרד את פרומיטיי האוקראינית וננו גינזבורג במסגרת המחזור ה-16 ביורוקאפ.
שחקניו של דני פרנקו מגיעים אחרי שני ניצחונות בזירה המקומית הראשון על עירוני רמת גן והשני אחרי שהצליחו לחזור מ-12 הפרש ברבע האחרון מול מכבי ת"א ,אבל באירופה בתקופה האחרונה הם קצת מדשדשים עם שני הפסדים רצופים ללונדון ליונס ופריז באסקט שאומנם השאירו אותם במקום השני בטבלת בית א' ביורוקאפ אבל הורידו אותם למאזן של 11 ניצחונות לעומת 4 הפסדים. מהצד השני, פרומיטיי מדורגת במקום השישי עם שמונה ניצחונות ושבעה הפסדים כולל ניצחון בסיבוב הראשון על האדומים עם 89:98 בריגה.
1 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מכבי ת"א
הפועל ת"א מכבי ת"א
שחקני הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו בישורת האחרונה של היורוקאפ", אמר המאמן דני פרנקו "ולקראת עוד משחק קשה מול קבוצה שונה בתכלית מהקבוצה של הסיבוב הראשון, קבוצה שנמצאת בתקופה טובה מאוד. מהצד שלנו ננסה להמשיך את המומנטום של הדרבי ולעשות עוד צעד קדימה לקראת סיום שלב הבתים. אין לי ספק שיהיה לא קל, אבל אני מקווה ומאמין שכולנו יחד נדע לעשות את העבודה".
גיל בני הוסיף: "זה משחק חשוב ואנחנו מגיעים עם מטרה אחת ברורה - לסיים את המשחק מול פרומטיי עם ניצחון. הפקנו לקחים מהמשחק מול פריז ואנחנו מגיעים עם אנרגיות טובות אחרי הניצחון בדרבי. אנחנו משחקים מול יריבה טובה אבל אנחנו באים מוכנים ואין לי ספק שכל אחד יתן מעצמו את הכי טוב שיש".
הפועל ת"א עדיין סובלת ממכת פציעות כשגם מהמשחק הערב ייעדרו ג'ייקובן בראון, ג'ון הולנד וג'יילן הורד, בקבוצה מקווים שכבר בשבוע הקרוב הורד יוכל לחזור לפעילות.