הפועל ת"א והפועל ירושלים לא יהיו בחצי גמר גביע ווינר, מכבי ת"א דווקא כן. הצהובים רשמו אתמול (שלישי) 67:94 נוח על עירוני קריית אתא ויפגשו ביום שישי (15:10) את הפועל חולון בהיכל טוטו בקרב על כרטיס לגמר.
"אני אוהב את הרוח והחיוביות של הקבוצה, אבל אם נפרוט את זה יש עוד הרבה עבודה לפנינו", הודה בסיום המשחק המאמן המנצח, עודד קטש. הקיץ היה לא פשוט מהרבה בחינות, מבחינת לוח משחקים התחלנו אולי אחרונים באירופה, רואים את זה על המשחק שלנו. זה לא יהיה פשוט, אבל הדרך חשובה ואנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
רוצה להתחזק. קטש
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א רוקאס יוקובאיטיס עם ג'ורדן לויד
שחקן מכבי ת"א רוקאס יוקובאיטיס עם ג'ורדן לויד
יוקובאיטיס והחברים חוגגים ניצחון קליל
(צילום: עוז מועלם)
"יש לא מעט המשכיות מהשנה שעברה והיו לנו דקות טובות. יש לנו עם מה לעבוד, אבל יש הרבה עבודה", המשיך קטש. "זה שאנחנו צריכים להתחזק במיידי בשחקן אחד לפחות, אולי שניים, זה הכרחי מבחינתנו כדי להיות תחרותיים בפתיחת העונה. צריך מעט מזל עם סיטואציה נכונה. אנחנו כל הזמן בשוק וכל הזמן מנסים להיות יותר טובים ושיהיה לנו סגל מספיק רחב כדי לעמוד במשימות שלנו. צריך את השחקן הנכון שיבוא לסיטואציה הנכונה".
רוקאס יוקובאיטיס, שהיה בכלל ספק להתמודדות, הצטיין עם 15 נקודות, תמיר בלאט הוסיף 14 ורומן סורקין קלע 12 נקודות וקטף 9 ריבאונדים. "אני מרוצה מהאופי ומהדרך שאנחנו עושים", סיכם קטש. "יש שחקנים שאנחנו צריכים ללמוד אותם, זה הרבה ניסויים, בטח כשמנסים ללמוד דברים מחדש. העבודה שלנו בתור מאמנים היא להעביר מסרים ולהפוך את התהליך לכמה שיותר קצר ומהיר".