לרגעים היה נדמה שהפועל חולון סיימה סוף-סוף להרכיב את פאזל הסגל שלה לעונה זו עם החתמתו של נתנאל ארצי, הפורוורד שהבטיח הישארות עם הפועל אילת. אלא שהמהלך עשוי להיפסל ולהתבטל בשל עבירת תקנון.
בתקנון רשום שמתום העונה הרגילה ועד שני מחזורים לסיום הבית העליון והתחתון, רשאית קבוצה לצרף ישראלי וזר אחד - כל עוד הם לא רשומים בקבוצה אחרת. אלא שארצי כאמור היה רשום בהפועל אילת עד הצהריים. סימן לכך שההחתמה עשויה להתבטל הוא מחיקת הפוסטים מהרשתות החברתיות של מנהלת הליגה, בהן בישרה על ההצטרפות של ארצי לחולון. בינתיים הנושא בבחינה משפטית, למרות שארצי כבר רשום באיגוד. במהלך הערב צפויה להגיע ההחלטה, אם כי נראה כרגע שההחתמה תיפסל.
1 צפייה בגלריה
נתנאל ארצי
נתנאל ארצי
ארצי
(צילום: עוז מועלם)
הפורווורד (26, 1.97 מ') העמיד באלית ממוצעים של 10.4 נק', 4 רב' ו- 2.2 אס' ב-28 דקות. "אני שמח שהצלחנו בנקודת הזמן הזאת לצרף שחקן ברמתו של נתנאל", אמר הבוקר יו"ר המועדון, איתן לנציאנו. "מדובר בשחקן עם דנ"א שמתאים בול למועדון שלנו. ההחתמה הזאת מראה שאנחנו רחוקים מלוותר על העונה, ועושים הכל כדי לחזק את הקבוצה במטרה לעמוד ביעד שעוד נותר לנו".
אמש הודיעה הקבוצה חולון על שחרורו מני האריס, שהגיע לקבוצה לפני כחודשיים. הסיבה: חוסר התאמה בין הגארד ליתר השחקנים. מי שצפוי לקבל את המושכות כעת ועד סיום העונה הוא סי.ג'יי האריס, כפי שאמור היה להיות בתוכנית המקורית של הסגולים בתחילת העונה.
פורסם לראשונה: 15:08, 24.04.23