משחק צמוד ודרמטי בהיכל מנורה מבטחים הסתיים הערב (רביעי) עם ניצחון ביתי 82:89 של מכבי ת"א על הפועל ירושלים בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף (בשיטת הטוב מ-3). 'וי' אחד נוסף ביום שישי בפיס ארנה יעניק לצהובים את הכרטיס לקרב על הצלחת (מול הפועל ת"א או קריית אתא).
במכבי ת"א סיימו את הערב גם עם לא מעט דאגות. ג'וש ניבו נפצע ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק בעוד יומיים. אם עודד קטש יבחר להחליף את הסנטר, הזר שיירשם במקומו יהיה חייב להישאר בסגל גם במשחק מספר 3 (אם וכאשר) - כך לפי תקנון המינהלת שמאפשר שינוי אחד במצבת הזרים בכל סדרה.
2 צפייה בגלריה
אלון
אלון
לא אהב את השיפוט. אלון
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
בלאט
בלאט
הצטיין במכבי ת"א. בלאט
(צילום: עוז מועלם)
תמיר בלאט, שהצטיין עם 16 נקודות ו-11 אסיסטים, אמר בסיום: "רצינו את זה יותר, כמו שאני אומר כל העונה, אני מנסה להביא את הכי טוב שלי על המגרש. אני מאוד רוצה את זה, מאוד רוצה לנצח ושמח שעשינו את זה. הם קבוצה מאוד אגרסיבית. היינו שם היום, הקהל מאוד דחף אותנו. ביום שישי אנחנו כבר בירושלים ואני מקווה שנעשה את זה".
מהעבר השני, מאמן ירושלים, יונתן אלון, התלונן על השיפוט, לאחר שלחובת קבוצתו נשרקו במשחק 32 עבירות: "בא לפה קהל מדהים משתי הקבוצות. האוהדים יצרו אווירה מדהימה וראו קבוצה שהולכת 37 פעמים לקו. שיחקנו סדרה של שלושה משחקים נגד חולון, פיצוצים של פלייאוף, ואז אתה בא לקבוצה שעומדת 37 פעם על הקו. זה מה שאנחנו רוצים שהקהל ייראה? זה הכדורסל
דדאס: "משחק חשוב מאוד, בטוח שננצח"
(באדיבות ONE)
שאנחנו רוצים? נלמד מזה להבא".