אחרי הניצחון על אנדולו אפס, מכבי ת"א סיימה הערב (חמישי) את שבוע היורוליג הכפול שלה בטעם רע, כשהפסידה "בבית" בבלגרד לפרטיזן בלגרד 91:79 וירדה למאזן 2:2 ביורוליג. הצהובים היו טובים בחצי הראשון וירדו להפסקה ביתרון של ארבע נקודות, אבל במחצית השנייה הפסידו 49:33 לאחר שברבע האחרון קלעו רק 15 נקודות.
״זה אף פעם לא השחקנים, זאת תמיד האחריות שלי", אמר בסיום המאמן המאוכזב עודד קטש. "יש לנו כל מיני תירוצים. היינו עייפים מדי, ניסיתי לנהל את הדקות, כנראה שלא עשיתי את זה מספיק, אולי הייתי צריך להשתמש ברוטציה רחבה יותר. זה משחק בית שהרגיש כמו משחק חוץ".
2 צפייה בגלריה
קטש
קטש
קטש
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
"זה היה נראה מגעיל", המשיך קטש. "זה מרגיש רע, הפסדנו הרבה נקודות בזריקות פנויות. אנחנו צריכים ללמוד איך להשתפר, אנחנו בתוך תהליך לבנות משהו, לבנות שוב משהו מיוחד, אבל זה לוקח זמן לפעמים.
"עם טיפה יותר ריכוז היינו יכולים להיות ביתרון גדול יותר. אנחנו סגל קצר, תנאים לא פשוטים ועדיין היינו שם. שילמנו מחיר. גם עם ג'ורדן לויד ורוקאס יוקובאיטיס הרגשנו שהיה סגל קצר ואיבדנו אותם. הניצחון על אנדולו היה גדול, אבל שוב זה הורגש היום".
סייבן לי לא יחזור עם הקבוצה לארץ לקראת המשחק מול הפועל גלבוע/גליל ביום ראשון (20:50). הגארד, שבשלישי הוביל את מכבי ת"א לניצחון על אנדולו אפס עם 23 נקודות בהופעת הבכורה שלו, נעצר הפעם על חמש נקודות ב-0 מ-3 מהשדה.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א פרטיזן בלגרד
מכבי ת"א פרטיזן בלגרד
נעצר על חמש נקודות. לי
(צילום: ג'ורג'יה קוסטיץ')
"שילמנו מחיר כפול עם סייבן לי", אמר קטש. "היו הרבה דקות שבחרתי לשחק בלעדיו, בגלל שהם עשו הגנת חילופים. הוא סבל מזה, הוא הצטרף רק לפני כמה ימים. יכול היה להיות לו יותר קל ואי אפשר להאשים אותו בזה".