בהפועל חולון מרוצים אחרי ניצחון הליגה השני אתמול (שני) - 67:91 על גלבוע/גליל - וזאת למרות "יום קליעה לא מזהיר שלנו".
מהר מאוד המשחק הלך רק לכיוון אחד, מה שגרם לרוטציה של האלופה לגדול ברבע האחרון משבעה עד שמונה שחקנים ל-12, כאשר שחר עמיר והראל דדון זוכים לדקות בכורה וגם שחקני קצה הספסל רן סלומון וגל אברס. אריק גרין עם עוד יום מוצלח במשרד של 31 נקודות, אך בחולון לא מוכנים להתחייב על כך שיישאר מעבר לשלושת החודשים בהם מחליף את סי.ג'יי האריס הפצוע. "חיים את הרגע מה שנקרא", אמרו במועדון והוסיפו שכרגע לוח המשחקים של האלופה מרווח יותר, ולכן התחושה היא שהשחקנים אינם "נטחנים" למרות כמות דקות בלתי רגילה לשלב הזה של העונה.
2 צפייה בגלריה
שון דאוסון
שון דאוסון
שון דאוסון
(צילום: עוז מועלם )
בחולון הופתעו שמשחק הלך לכיוון 30 הפרש, וסיפרו שלקחו את הימים האחרונים ללמוד ולהתארגן לקראת המשחק כי "הקבוצות של רמי (הדר) משחקות בצורה מאוד מיוחדת. לחץ על המגרש, חמישה שחקנים הולכים לריבאונד התקפה. באמת משהו לא רגיל. זה הצריך מאיתנו יותר ערנות וריכוז וראו שבאנו יותר מוכנים".
יחד עם זאת בחולון לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה בעקבות הניצחון הרביעי ברציפות בכל המסגרות. "אנחנו לא נראים טוב מתחילת השנה, בלשון המעטה. מגרדים ניצחונות", נאמר, כאשר הדגש בליגה הוא לאסוף כמה שיותר ניצחונות משום שלסיבוב הראשון יש השפעה ישירה על הכניסה לגביע המדינה (8 הראשונות מעפילות אליו).
2 צפייה בגלריה
גיא גודס מאמן הפועל חולון
גיא גודס מאמן הפועל חולון
שני משחקי בית תוך שבוע. גודס
(צילום: עוז מועלם)
התקווה מלוח הזמנים המרווח עד פגרת הנבחרת היא שכל השחקנים בסגל יכנסו לשטף ויקבלו ביטחון, כפי שקרה לראשונה עם שון דאוסון שקלע נקודות בכורה (10) במדי קבוצתו החדשה. "שון שוב היה נראה באאוט בהתחלה. ארבע העבירות של ג'ו רלגנד והעבירות של מרווין ג'ונס אילצו אותנו לעשות שינויים", סיפרו והוסיפו: "כשהוא נזרק למערכה בחלק השני של המשחק, אז הוא ישר נכנס לעניינים. לפעמים צריך את הפעולות הקטנות האלה בשביל הביטחון האישי, תחושת המסוגלות וגם בשביל להיות חלק ממה שהקבוצה עושה. שחקנים שמחים שהקבוצה מנצחת, אבל רוצים להיות חלק".
כאמור אחרי שלא שיחקה משלישי שעבר עד אתמול, תקבל האלופה שבוע רגוע נוסף של אימונים, כאשר תחזור לשחק רק ביום ראשון. למועדון הסגול מצפה שני משחקי בית, כאשר בתחילת השבוע תגיע בני הרצליה לשחזור הגמר מהעונה החולפת. כעבור יומיים היא תארח את גלאטסראיי למשחק נוסף בליגת האלופות של פיב"א,. למרות "בית קצר של שישה משחקים", יודעים אצל האלופה שגם אחרי שני ניצחונות במפעל, עליהם לנצל את התקופה "הרגועה" עם ניצחון שיגדיל את הסיכויים להמשיך לשלב הבא.