לקראת פתיחת עונת 2024/25 ב-NBA, פורסם הסקר השנתי של מנהלי הקבוצות, המספק תובנות מעניינות על הציפיות לקראת העונה הקרובה.
בוסטון סלטיקס מובילה בפער ניכר כמועמדת המובילה לזכייה באליפות, עם 83% מקולות המנהלים. אחריה ניצבות אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם 13% ודאלאס מאבריקס עם 3%.
3 צפייה בגלריה
טייטום חוגג
טייטום חוגג
ב-NBA מאמינים שבוסטון תחגוג אליפות
(צילום: Adam Glanzman / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
שיי גילג'ס אלכסנדר מוביל את מירוץ ה-MVP עם 40% מהקולות, כשלוקה דונצ'יץ' במקום השני עם 30%. ג'ואל אמביד, ניקולה יוקיץ' וג'ייסון טייטום חולקים את המקום השלישי עם 7% כל אחד.
ויקטור וומבניאמה נבחר על ידי 77% מהמנהלים כשחקן הראשון שהיו בוחרים לבנות סביבו קבוצה. גילג'ס אלכסנדר וניקולה יוקיץ' במקום השני המשותף (10%), ודונצ'יץ' רביעי (3%).
3 צפייה בגלריה
גילג'ס אלכסנדר
גילג'ס אלכסנדר
יהיה ה-MVP? גילג'ס אלכסנדר
(צילום: AP Photo/Marcio Jose Sanchez)
אוקלהומה סיטי נבחרה כמנצחת של הקיץ, כלומר כקבוצה שעשתה את המהלכים הכי נכונים בפגרה (37%), כשפילדלפיה במקום השני (33%). המעבר של פול ג'ורג' לפילדלפיה נחשב לרכש שישפיע הכי הרבה (60%). המעבר של קארל אנתוני טאונס לניקס נבחר כמהלך המפתיע ביותר של הקיץ (27%). בגזרת המהלכים המפתיעים, דני אבדיה קיבל קול בודד עם הגעתו מוושינגטון לפורטלנד.
ומי המאמן הכי טוב בליגה? יש כאן ניצחון מוחץ לאריק ספולסטרה ממיאמי (69%), במקום השני מארק דייגנולט (אוקלהומה סיטי) - 17%. במקום השלישי סטיב קר מגולדן סטייט (7%).
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
קיבל קול בודד. דני אבדיה
(צילום: Steph Chambers / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
הרכז הכי טוב בליגה הוא לוקה דונצ'יץ' (37% מהקולות), השוטינג גארד הוא אנתוני אדוארדס (33%), הסמול פורוורד הוא ג'ייסון טייטום (47%), הפאוור פורוורד הוא יאניס אנדטוקומבו (77%) והסנטר הוא ניקולה יוקיץ' (87%).
המנהלים נשאלו מי הם היו מעדיפים שייקח את הזריקה האחרונה במשחק וסטף קרי גרף את מרבית הקולות (40%), קווין דוראנט שני (23%), לוקה דונצ'יץ' שלישי (10%). ומי מנהיג הקבוצה הטוב ביותר? גם סטף קרי (33%), לברון ג'יימס חולק את המקום השני יחד עם ג'יילן ברונסון (23%).