לא מעט חיוכים נרשמו על פני שחקני ואנשי מכבי ת"א לאחר הניצחון היום (שישי) 85:90 על הפועל ירושלים בארנה. הצהובים האריכו את רצף הניצחונות שלהם בליגת העל לשישה, כשארבעה מתוכם היו על קבוצות צמרת - הפועל ת"א, מכבי ר"ג, הפועל חולון והפועל ירושלים.
אצל מחזיקת הגביע לעומת זאת, המצב בזירה המקומית פחות טוב. הקבוצה של איליאס קאנצוריס סופרת שלושה הפסדים מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים וירדה למאזן 6:8.
3 צפייה בגלריה
קטש
קטש
ניצחון ליגה שישי ברציפות. קטש
(צילום: אלכס קולומויסקי)
לאחר סיום המשחק, במכבי ת"א עקצו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) את הירושלמים ובעליהם מתן אדלסון. לקראת המשחק צייץ הבעלים סרטון של שלט חוצות בו הוקרנו תמונותיהם של שחקני ירושלים עם הכיתוב: "מכבי אנחנו מוכנים". בחשבון הטוויטר של הצהובים פירסמו לאחר המשחק את אותו שלט חוצות שעליו הודבק לוח התוצאות בסיום המשחק, שבישר על ניצחונה של האורחת.
עודד קטש אמר בסיום: "בהפסקה דיברנו על כך שצריך להיצמד לתכנית המשחק וזה מה שעשינו. הצלחנו לשמור על הכדור ולא לאבד, תמיר בלאט נכנס ועשה סדר. כשאנחנו משחקים עם שני גבוהים זה אחד מהיתרונות שלנו ואנו מנסים לנצל את זה בכל משחק. לחסיאל ריברו לקח זמן להיכנס לעניינים, לפעמים זה גם יכול להיות צפוף בצבע, אבל עם הזמן אנחנו עושים את זה יותר טוב".
על ווייד בולדווין: "היום הוא היה פחות רגוע. זה עניין של יחסי גומלין. יש רגעים שהוא מאוד מתוסכל, וגם אם זה בצדק לפעמים זה פחות רלוונטי. כשהוא הולך הבייתה זה מפריע לו. מן הסתם הוא רוצה להתעסק בכדורסל ולא במסביב".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים  בטקס למען הנופלים
אוהדי הפועל ירושלים  בטקס למען הנופלים
הטקס שערכה הפועל ירושלים לזכר הנופלים במלחמת חרבות ברזל
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים בטקס למען הנופלים
אוהדי הפועל ירושלים בטקס למען הנופלים
אוהדי ירושלים מניפים שלטים עם שמות הנופלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מאמן המפסידה, איליאס קאנצוריס, אמר בסיום: "איבדנו ריכוז ברבע השלישי בשני חלקי המגרש. אחרי הריצה שלהם רדפנו עליהם וכבר היה לנו קשה לחזור. אני לא מפחד מכלום ומי שלא מאמין בדרך - שלא יהיה פה". על מערכת היחסים עם ספידי סמית': "יש לנו יחסים טובים, הוא מקשיב לכל מה שאני אומר והכל בסדר".
לפני שריקת הפתיחה, ערכה הפועל ירושלים טקס לזכר 17 מאוהדי הקבוצה שנפלו במלחמת "חרבות ברזל" בהשתתפות המשפחות השכולות. כל משפחה קיבלה חולצה ממוסגרת עם שם המשפחה על הגב, וביציעים האוהדים הרימו שלטים עם שמות הנופלים ושלט פריסה גדול עם הכיתוב "נזכור את כולם".
קטש התייחס לטקס: "זה היה מרגש בצורה יוצאת דופן. כל הכבוד להפועל ירושלים שאירגנה את זה. התרגשתי כשנציג המשפחות השכולות יצא עם מסר מאחד. זה יותר חשוב מכדורסל".