לא שקט במכבי ת"א ביממה האחרונה עם השעייתו של דארן הילארד בשל מספר ציוצים שהעלה לחשבון הטוויטר שלו. עוד לא ברור אם השחקן יהיה בסגל של עודד קטש למשחק מחר (שישי, 21:30) בגרמניה מול באיירן מינכן. מה שכן, בינתיים יש כמה שחקני עבר של הצהובים שהביעו תמיכה בשחקן. ואיך עשו זאת? גם כן בטוויטר.
אותלו האנטר הגיב לידיעה שסיפרה על השעייתו של היליארד וכתב: "וואו! זה משוגע, איך אתם משעים בחור כזה? מישהו פה נפגע בוודאות, זה מאוד נדיר לראות כזה בחור עם אופי ומוסר עבודה מושעה על ידי הקבוצה שלו. אלוהים רואה הכל, חבר".
1 צפייה בגלריה
דארון היליארד ווייד בולדווין מכבי ת"א
דארון היליארד ווייד בולדווין מכבי ת"א
תמיכה משחקני העבר של מכבי ת"א. הילארד
(צילום: עוז מועלם)
אחד מהכוכבים הגדולים של מכבי ת"א בעשור האחרון ומי שזכה איתה ביורוליג ב-2014, טייריס רייס, הביעה גם הוא תמיכה בהילארד: "אני מנסה להבין איך משעים מישהו באמצע עונה מבלי להגיד מדוע".
אפילו וויל קלייברן, אקס הפועל חולון, יצא להגנת השחקן: "מסקרן לדעת איך לשחקן יש שנים נהדרות ואז הוא עובר לקבוצה אחרת ופתאום הוא לא טוב יותר.. אני בטוח שמדובר באותו השחקן, אז מה באמת הבעיה? שחררו את הבחור שלי".
רייס מביע תמיכה
היליארד עצמו, אגב, הגיב לציוצים ופרסם: "מעריך את זה. בסופו של דבר הכל יוצא לאור. הכל חלק מהתוכנית".
למי שרוצה להיזכר, השתלשלות האירועים: היליארד כאמור פרסם שני ציוצים, כשהראשון היה "עיניים אמיתיות מזהות שקרים אמיתיים". השני היה על רומן סורקין והוא נכתב בזמן הדרבי, שאליו היליארד כלל לא נרשם. הוא צייץ: "סורקין הוא לוחם ויש לו גם נשמה גדולה, צריך להעריך אותו הרבה יותר לפני שיהיה מאוחר מדי". היליארד מחק את הציוצים באופן מיידי, אך במועדון לא אהבו את ההתנהלות שלו.
האנטר מגיב לידיעה על השעיית הילארד
במכבי ת"א בחרו לא להוציא הודעה רשמית על השעיית השחקן ולא על תקופת ההשעיה, אבל מאחורי הקלעים הבהירו שכרגע לא ברור אם ייצא, כאמור, למשחק החוץ מול באיירן מינכן בשישי. אי שביעות הרצון של היליארד היא בעיקר מבחינה מקצועית. בעונה שעברה במדי באיירן מינכן הוא קיבל בממוצע קרוב ל-25 דקות שבהן רשם 13.8 נקודות לצד 3.1 ריבאונדים. העונה הוא נאלץ להתמודד עם סיטואציה שאינו רגיל אליה - בטח לא כמי שאמור להיות שחקן חמישייה לגיטימי ובין המשתכרים הגבוהים במועדון (800 אלף דולר לעונה) - כשהוא עולה מהספסל ומשחק בממוצע קצת פחות מ-13 דקות למשחק.