יומיים לאחר שהחתימה את ג'ו רגלנד, הפועל ת"א בדרך לצרף גארד אמריקאי נוסף. האדומים נמצאים במו"מ מתקדם עם כוכבה של פרומיתאס היוונית, האנטר הייל.
הייל (26, 1.91) הציג עונה נהדרת במדי הקבוצה היוונית - בזירה המקומית ואירופה - ונבחר אף לחמישייה השנייה של ליגת האלופות. הייל העמיד ממוצעים של 17.6 נקודות ו-3.3 אסיסטים לערב במפעל האירופי, בו פרומיתאס הודחה בשלב ההצלבה על-ידי מלאגה. יש לציין כי גם הפועל ירושלים מעוניינת בשחקן.
1 צפייה בגלריה
האנטר הייל
האנטר הייל
האנטר הייל
(צילום: FIBA PHOTOS)
האדומים אף הודיעו היום על החתמתו של גיא פלטין (23, 1.93) בחוזה ל-4 שנים. פלטין שיחק בעונה החולפת בעירוני קריית אתא ונבחר לשחקן ההגנה של העונה. לפני כן שיחק במכבי ראשון לציון, הפועל רמת גן והפועל חולון.
לפני שהחל את קריירת הבוגרים שלו, פלטין היה אחד השחקנים החשובים ביותר בקבוצת הנוער של הפועל ת"א שהגיעה לגמר הפלייאוף בעונת 2017/2018.
המנהל המקצועי של הקבוצה ג'ורג' הינאס: "גיא מסמל בדיוק את המהות של הפועל ת"א: תשוקה למשחק, הקרבה, קשיחות, ורוח מנצחת. הוא אחד מהשחקנים הישראלים המבטיחים בליגה ויכול לשחק בכמה עמדות. ברוך שובך להפועל גיא".
מבחינת השחקנים הישראלים, היחידים שמחזיקים בחוזה מובטח לעונה הבאה ויישארו בהפועל ת"א בוודאות הם הקפטן בר טימור, תומר גינת ועידן זלמנסון. בקבוצה בוחנים את האפשרות לצרף את נועם יעקב, הרכז בן ה-20 של וילרבאן הצרפתית.
דדאס: "יש לנו מוטיבציה לעשות היסטוריה"
(באדיבות ONE)