במכבי ת"א מנסים לשדר עסקים כרגיל אחרי הניצחון על וילרבאן ביום חמישי האחרון במחזור הפתיחה של היורוליג, אבל מאחורי הקלעים - כך מסתבר - מתרחשת דרמה של ממש עם חשש לעזיבתו האפשרית של מי שאמור להיות הכוכב הגדול של הקבוצה העונה, ג'ורדן לויד, בעקבות המצב הביטחוני.
כזכור, בזמן מתקפת הטילים האיראנית ביום שלישי האחרון, מכבי ת"א הייתה הקבוצה היחידה מתוך הקבוצות שמשחקות במסגרת אירופית ששהתה באר.. זאת מאחר שהטיסה שלה לבלגרד נקבעה לרביעי בשעות הצהריים. ל-ynet נודע כי שברי יירוט נפלו בסמוך לביתו של לויד, מה שייצר בהלה גדולה אצלו ואצל משפחתו.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'ורדן לויד
שחקן מכבי ת"א ג'ורדן לויד
יעזוב? לויד
(צילום: עוז מועלם)
מיד אחרי סיום המתקפה, לויד ארז את כל חפציו וחיכה לקבוצה בשדה התעופה. מאותו רגע במכבי ת"א ערכו שיחות רבות וארוכות עם השחקן. כמו כן, נתנו לו את האפשרות להישאר בבלגרד כמה שיצטרך עד שירגיש בטוח מבחינתו לחזור לארץ. כך שבעצם הצהובים יופיעו למשחקי הליגה ללא לויד.
מכבי ת"א אף שחררה הודעה רשמית בנושא: "אתמול עברנו כולנו בישראל ערב לא פשוט וזאת בלשון המעטה. אנחנו משוחחים עם השחקנים, משמשים אוזן קשבת ומקווים לימים רגועים יותר. אנחנו בסה"כ 24 שעות לאחר האירוע ומציעים שלא לקפוץ למסקנות נמהרות בשלב זה".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'ורדן לויד עם ליוואי רנדולף
שחקן מכבי ת"א ג'ורדן לויד עם ליוואי רנדולף
נשארו בינתיים בבלגרד. לויד ורנדולף
(צילום: עוז מועלם)
נכון לעכשיו, נראה שלויד ובעיקר בני משפחתו לא ממש משתכנעים, וקבוצות שונות באירופה כבר התחילו ללטוש אליו עיניים ולהתעניין במצב, ביניהן וירטוס בולוניה שהפסידה את המשחק הראשון שלה ביורוליג 76:67 לאנאדולו אפס ומחפשת חיזוק בקו האחורי. כמובן שאם הקבוצה האיטלקית רוצה את לויד, היא תצטרך לשלם למכבי ת"א פיצוי כספי (ביי-אאוט), אך זאת תהיה מכה רצינית עבור הצהובים שיישארו עם שישה זרים בלבד, ואפילו חמישה, אם אלפא קאבה שחתם על חוזה לחודש לא יישאר.