לא כוחות: מכבי ת"א הובסה הערב 99:70 על ידי אלופת היורוליג ריאל מדריד במסגרת משחק השלמה מהמחזור השישי, וירדה למאזן 5:5. נתון שממחיש עד כמה היה רע המשחק הערב מבחינת הצהובים, הוא 36 הנקודות שספגו ברבע הראשון - הרבע ההגנתי החלש ביותר של מכבי ת"א ביורוליג. הבלאנקוס מצדם ממשיכים להוליך את הטבלה עם מאזן מושלם של 0:10.
"זה אף פעם לעולם לא קל לשחק נגד ריאל, ובטח לא כיף להפסיד בצורה הזאת", אמר בסיום מאמן הצהובים, עודד קטש. "כדי לנצח קבוצה כמו ריאל צריך לשמור על ריכוז במשך כל דקות המשחק ואנחנו לא היינו שם, הגנתית. לא היינו אגרסיביים מספיק ולא השתמשנו בעבירות שהיו לנו בחוכמה".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש נגד אולימפיאקוס
עודד קטש נגד אולימפיאקוס
"סומך על החבר'ה שיידעו להתאושש". קטש נגד אולימפיאקוס
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א ריאל מדריד לורנזו בראון ונסן פוארייה
מכבי ת"א ריאל מדריד לורנזו בראון ונסן פוארייה
ונסן פוארייה גדול על לורנזו בראון
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
"אומנם הייתה לנו ריצה טובה ברבע השלישי", המשיך המאמן. "אבל גם בדקות האלה הם לקחו כמה זריקות טובות. אנחנו צריכים להיות כנים, הם שלטו במשחק הזה. נצטרך ללמוד מזה להמשך".
על המשחק הבא, בעוד יומיים, נגד נועלת טבלת היורוליג, אלבה ברלין (9:1), אמר קטש: "מצפה לנו משחק אחר, גם כן קשה נגד אלבה ואנחנו צריכים להיות מרוכזים בו. אם מישהו חושב שמצפה לנו משחק קל, אז אני רוצה להבהיר שזה לא יהיה פשוט".
"פיזית נצטרך להתאושש כי זה אנחנו אחרי משחק קשה עבור שחקנים מסוימים ששיחקו הערב הרבה דקות. מנטאלית, עברנו הרבה מצבים קשים העונה ובעבר, והצלחנו להתאושש. אני סומך על החבר'ה שיידעו להתאושש מזה גם הפעם. זה לא נעים להפסיד בצורה הזאת, עשינו את הטוב ביותר שיכולנו".