תומר גינת ייעדר מהמגרשים במשך כשלושה שבועות, כך העלתה היום (ראשון) בדיקת MRI שעבר שחקן הפועל ת"א. הפורוורד נפצע במהלך אימון הקבוצה, שלשום, כאשר ספג מכה קשה בקרסול ועלה חשש כי הוא סובל משבר. בציוץ שפירסם לאחר הבדיקה מיהר להבהיר לאוהדים: "נתראה בקרוב מאוד".
עוד לפני, הוחלט בהפועל ת"א כי גינת שהבדיקה העלתה כי הוא סובל מנקע חמור, לא יצטרף לחבריו שיצאו לריגה, למשחק נוסף במסגרת היורוקאפ, נגד פרומיטיי (שלישי, 19:00). גם ג'ייקובן בראון, שלא נטל חלק בתבוסה לפריז באסקט, נמצא בספק למשחק הקרוב. זאת בשל בקע במפשעה.
1 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
קצת חדשות טובות. גינת
(צילום: עוז מועלם)
את המשחק בפריז סיים גינת עם עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים. המסע של הפועל ת"א באירופה כבר הספיקו לעבור ב-5 מדינות שונות בחודש האחרון, כאשר התחנה הבאה, תהיה בליטא שם יתחילו באימונים לקראת המשחק הבא, כאמור, מול פרומיטיי האוקראינית.
12 תושבים מישובי עוטף עזה, רובם המכריע בני נוער, התארחו במשחק בפריז, ביום חמישי האחרון, מטעם הפועל ת"א. בני המשפחות הוטסו למשחק, כאשר המועדון דאג להטסתם ולאירוחם המלא במהלך השהות בעיר.
הנערים תושבי העוטף, אשר מלווים ע"י עוזר המאמן לשעבר ותושב מפלסים, עומר בילנסקי, פגשו את שחקני הקבוצה טרם המשחק, שוחחו איתם והצטרפו אליהם אל ההכנות האחרונות לקראת המשחק כחלק מהמשלחת האדומה.