כמה שעות לאחר שהודיעה על הארכת חוזהו של אקסבייר מנפורד, גילתה היום (שישי) הפועל ת"א מי הן יריבותיה העונה בשלב הבתים של ביורוקאפ. כזכור, אשתקד הגיעו האדומים של דני פרנקו עד לרבע הגמר, שם הפסידו לבדאלונה.
רצה הגורל ושתי הקבוצות ייפגשו שוב גם בעונת 2023/24. לצידן אפשר למצוא בבית 1 גם את צדביטה לובליאנה (סלובניה), פריז באסקט (צרפת), ונציה (איטליה), וולבס וילנה (ליטא), בשיקטאש (טורקיה), המבורג (גרמניה), פרומיטיי (אוקראינה) ולונדון ליונס (אנגליה).
2 צפייה בגלריה
תומר גינת שחקן הפועל ת"א
תומר גינת שחקן הפועל ת"א
חורף חם. גינת
(צילום: עוז מועלם)
הבית השני כולל את גראן קנאריה (ספרד), פודגוריצה (מונטנגרו), אולם (גרמניה), בורז' (צרפת), טורם טלקום (טורקיה), פוניבז' (ליטא), אריס סלוניקי (יוון), טראנטו (איטליה), שלאסק וורוצלאב (פולין) וקלוז' (רומניה).
בניגוד לעונה שעברה, הפעם רק 6 הראשונות בכל בית יעפילו לשלב הבא. גם השיטה שונתה: שתי הראשונות מכל בית יעלו אוטומטית לרבע הגמר, הקבוצות במקומות 3-6 יתמודדו בשמינית הגמר וישחקו מפגש נוקאאוט אחד, כשהקבוצה המדורגת גבוה יותר תזכה להיות המארחת.
2 צפייה בגלריה
פרנקו
פרנקו
בית לא פשוט. פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
גם רבע הגמר יערך בשיטת נוקאאוט, כשהקבוצות שעלו אוטומטית משלב הבתים יהיו מארחות המשחקים. חצאי הגמר ומשחק הגמר יתקיימו בשיטת הטוב מ-3 משחקים.