ליגת האלופות הודיעה: משחקה של הפועל חולון בטורקיה מול בורסאספור, שהיה אמור להתקיים מחרתיים (רביעי), הוזז בכשלושה שבועות וייערך כעת ב-29 בנובמבר. בהודעה הרשמית מטעם ה-BCL נרשם: "המשחק הוזז מטעמים ביטחוניים ובקשות מצד בורסאספור והתאחדות הכדורסל הטורקית".
כזכור, בהפועל חולון שקלו בתחילה את האפשרות לקבל על עצמם הפסד טכני ולא להתארח בטורקיה, בעקבות התגברות אזהרות המסע שפורסמו מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל". לאחר מכן מסרו כי יטוסו בסגל מצומצם - שרובו שחקנים זרים - שניים מתוכם הוחתמו רק אתמול.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון דרו קרופורד
שחקן הפועל חולון דרו קרופורד
הפועל חולון תקיים את משחקה בטורקיה רק בעוד שלושה שבועות
(צילום: אתר פיב"א)
אחרי עזיבתו של אמד קייבר בשבוע שעבר, הצטרפו אתמול לקבוצה הסנטר ג'סטין אלסטון (29, 2.03), ששיחק כבר העונה במכבי ר"ג ושוחרר ממנה, והגארד ניק ג'ונסון (30, 1.91). השניים חתומים על חוזה זמני.
בתוך כך, הנהלת חולון ממשיכה בחיפושים אחר אולם ביתי. למרות הצעה להגיע לדנמרק, במועדון הבינו שהדבר לא מעשי בשל המרחק מקפריסין (שם שוהים השחקנים הזרים) ומאחר שנתב"ג פעיל במתכונת חלקית. האולם בבלגרד, שאף הוא היה בין האלטרנטיבות, כבר מאויש ע"י מכבי ת"א והפועל ירושלים.
גם יוון עצמה נותרה על הפרק, כאשר הקבוצה בדקה אופציה לשחק בהרקליון, שנפלה, מאחר שאין במקום את כל התנאים שהקבוצה צריכה. ההצעה לארח בבון נדחתה על ידי המועדון הגרמני, בגלל העלויות הכורכות בכך.
כעת, עם דחיית המשחק, הקבוצה של עמית שרף תשחק רק בשבוע הבא (14.11), כאשר תארח את בראוגן הספרדית. עד אז, מקווים בחולון, שימצא בית בו תוכל הקבוצה לארח את משחקיה.