גודס: "היינו יכולים להיות יותר טובים"
(באדיבות ONE)
נבחרת ישראל תמריא מחרתיים (רביעי) לאליפות אירופה בפראג והערב פרסם גיא גודס את הסגל הסופי שייצא לטורניר הגמר.
הסיפור הגדול: ג'ון דיברתולומאו, ששוחרר לבקשתו מהמשחק אתמול מול שבדיה במוקדמות גביע העולם, לא יהיה חלק מהסגל ליורובאסקט. שחקן נוסף שלא נכלל בסגל הוא נועם דוברת, שהצטיין הקיץ עם נבחרת העתודה באליפות אירופה.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל ג'ון דיברתולומאו, תמיר בלאט, גיא פניני
שחקני נבחרת ישראל ג'ון דיברתולומאו, תמיר בלאט, גיא פניני
מחוץ לסגל. דיברתולומאו (ראשון משמאל)
(צילום: עוז מועלם)
למעשה 12 השחקנים שהתלבשו ב-95:83 הביתי לשבדיה יהיו גם אלה שיצאו לאליפות אירופה. הסגל המלא: גל מקל, ים מדר, תמיר בלאט, יובל זוסמן, דני אבדיה, רפי מנקו, גיא פניני, נמרוד לוי, תומר גינת, ג'ייק כהן, עידן זלמנסון, רומן סורקין.
הנבחרת, כידוע, פתחה את השלב השני במוקדמות גביע העולם ברגל שמאל עם שני הפסדים, הראשון מיום חמישי האחרון לנבחרת פינלנד, שאותה יפגשו גם ביום שישי הקרוב במשחק הראשון באליפות אירופה. השחקנים בכחול-לבן היו חייבים לנצח את שבדיה הבינונית, בטח בהיכל קבוצת שלמה לעיני אולם מלא בקהל מקומי, כדי לשמור על סיכויים ריאליים להעפיל לגביע העולם.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה על הפרקט
דני אבדיה על הפרקט
דני אבדיה על הפרקט. איך הנבחרת תיראה ביורובאסקט?
(צילום: עוז מועלם)
שני ההפסדים האחרונים הורידו את ישראל למאזן שלילי של 5 הפסדים לעומת 3 ניצחונות, ואל המקום החמישי בטבלת בית 8, כשרק שלוש קבוצות עולות לשלב הבא. את שני המקומות הראשונים תופסות נבחרות גרמניה ופינלנד עם מאזן 1:7, ובמקום השלישי נמצאת סלובניה עם מאזן של 5 ניצחונות מול 3 הפסדים.