מה? למה? כבר זה נגמר? תנו כמה ימים של שקט. גם ככה לא פשוט לחיות פה.
אבל כמה דקות מפתיחת העונה וכבר האופי הצדקני חייב להופיע. רמי כהן מכנס מסיבת עיתונאים. נדרכתי וחיכיתי שהוא יודיע על הפצצת הכור האיראני, אבל רמי כהן בשלו, עוזב את הפועל ועל הדרך מצטדק. "בדיעבד לא הייתי מוכר את הקבוצה לעופר ינאי", הוא אומר. יופי, איזה כיף לחיות את החיים בדיעבד.
אני מודה שאני לא מכיר את רמי כהן ולא את עופר ינאי, אבל אני באמת רוצה לשאול: מה רציתם שייצא, קולה? אם במשבר הראשון אתם מפרקים את החבילה, איך התכוונתם לקחת אליפות? רבאק, אי-אפשר לנסות להסתדר כדי שפעם אחת תעשו את הפועל ת”א גדולה? מוטב שיילכו שני האנשים המכובדים לטיפול זוגי, כל אחד יתרום את מה שהוא יודע הכי טוב, ונוריד כבר את הקוף המעצבן הזה מהכתף. הפועל זקוקה לטירוף ולאהבה שמביא איתו רמי כהן, וזקוקה לאדם כמו עופר ינאי כדי להוריד את הירח ועל הדרך להגיד לשמש לזוז כי היא עושה צל צהוב. תנו לנו את החלום ולעזאזל מחר.
2 צפייה בגלריה
ינאי
ינאי
הפועל זקוקה לשניהם. ינאי וכהן
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שער מדור הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מדור הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מדור הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
הדבר היחיד שעובר לי בראש הוא שיד-אליהו שוב הפעיל את הכישוף הידוע שלו והפועל שוב הפסידה, נכון לעכשיו. ושוב, בפעם המי-יודע-כמה, הפסדנו בעיקר לעצמנו – וזה הדבר הכי מבאס. ועל הדרך, שני האנשים היקרים מסכסכים את הקהל עם עצמו, וזה הכי כואב לי. אדום לאדום זאב.
האדם הוא סך כל החיים והחוויות שהוא עבר, וכדי להשתנות הוא צריך לחפש את השפיץ של הדלת שתדפוק לו את האצבע הקטנה כדי שיבין שהוא טעה. משפט מוזר, אבל ממצה את חיינו המוגבלים. רמי ועופר, אם אפשר להיות אישי איתכם, סיימו את מה שהתחלתם. לא בשבילכם, אלא בשבילנו. אני מוכן לעשות לכם קפה או תה כדי שתדברו על זה. אגו לא יעזור פה. רק רגש טהור וחזון אדום.
לא יודע מה, אבל הזוג המוזר הזה צריך להיות ביחד. אם לא בשבילם, אז בשבילנו.
פורסם לראשונה: 00:00, 27.10.24