אחרי שסיכם עקרונית במכבי ת"א, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, מתברר כי שגיב יחזקאל יהפוך בקרוב לאחד המשתכרים הבכירים בכדורגל הישראלי.
קשר אנטליהספור יחתום לשלוש וחצי שנים אצל הצהובים ול-ynet נודע כי שכרו יעמוד על 550 אלף אירו לעונה. שני רק למשתכר הבכיר ביותר במכבי ת"א העונה - ערן זהבי (מיליון אירו). לשם השוואה דיא סבע משתכר 600 אלף אירו במכבי חיפה - החוזה הגבוה במועדון. יש לציין כי יחזקאל דרש סעיף יציאה לחו"ל, במידה ותגיע הצעה אטרקטיבית.
2 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
יזכה לחוזה גבוה. יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
בכל מקרה, מכיוון שיחזקאל כבר שיחק בשתי קבוצות העונה (הפועל באר-שבע ואנטליהספור), הוא צריך להשיג אישור מפיפ"א כדי לחתום בקבוצה שלישית (מכבי ת"א). התקנון של פיפ"א מאפשר זאת במקרים קיצוניים, נראה שזה של יחזקאל עומד בקריטריונים לאחר שבעלים אנטליהספור הצהיר כי הוא משוחרר לאלתר בשל המחווה לחטופים בעזה לאחר חגיגת שער.
קשר נבחרת ישראל כיוון בתחילה לצאת לאירופה, אולם למעט הצעה שקיבל מפנאתינייקוס היוונית, לא התקבלו פניות נוספות. גם האפשרות לצאת לליגה עם לוח זמנים הפוך בארה"ב או ביפן לא הבשילה, ולכן שתי האפשרויות היחידות הן מכבי ת"א או הפועל באר-שבע, אליה יוכל לעבור ללא מעורבות של פיפ"א, מאחר שכבר שיחק בה העונה. על המועמדות של יחזקאל למכבי ת"א פורסם לראשונה ב-ynet.
2 צפייה בגלריה
יחזקאל במדי מכבי ת"א ב-2016
יחזקאל במדי מכבי ת"א ב-2016
יחזקאל במדי מכבי ת"א ב-2016
(צילום: ראובן שוורץ)
כידוע, פרקליטו של השחקן, עו"ד רועי רוזן, מנסה להגיע לפתרון מול אנטליהספור כדי לקבל שחרור מחוזהו. נראה כי הפתרון המסתמן בין הצדדים הוא שהטורקים ישלמו ליחזקאל את שלוש המשכורות שהם חייבים לו, בסכום כולל של 135 אלף דולר, וישחררו אותו מיידית. זאת על מנת שיהפוך לשחקן חופשי ויוכל לחתום בקבוצה אחרת.
במידה שלא תהיה הסכמה עם אנטליהספור עד לתחילת השבוע, יחזקאל יצטרך לנקוט בצעדים חד-צדדיים, כלומר לחתום לצורך העניין במכבי ת"א או בהפועל באר-שבע, מה שיוביל את הטיפול בו לפיפ"א שתצטרך להחליט בעניינו.
יחזקאל הוא לא השחקן היחידי שאמור להצטרף בקרוב למכבי ת"א. רז שלמה כבר נחת בישראל ויחתום בקבוצה, זאת בנוסף להחתמתו של חלוץ הפועל חדרה אלעד מדמון.