כץ: "הם לא כאלה גדולים, כוכבים יש בשמיים"
(באדיבות ONE)
מכבי חיפה רוצה לצאת לפגרת המונדיאל בפסגת ליגת העל - ותעשה זאת בוודאות אם תנצח מחר (רביעי, 20:30) את הפועל חיפה בדרבי. הירוקים מגיעים אחרי ניצחון חוץ משכנע 1:4 בטדי על בית"ר ירושלים ויפגשו את האקס רוני לוי, מאמנה החדש של היריבה העירונית.
לא פחות מ-355 שוטרים, מתוכם 115 שוטרי יס״מ, 8 כלבנים, 16 פרשים, רחפנים ועוד מאות סדרנים יאבטחו את הדרבי. זאת, בין השאר, גם בעקבות הקטטה שהתרחשה אתמול מחוץ להיכל רוממה, בסיום משחק הכדורסל בין הפועל חיפה להפועל ירושלים. על-פי טענות האדומים מהכרמל, עשרות אוהדי מכבי חיפה בכדורגל היו אלה שהמתינו להם מחוץ לאולם ותקפו אותם בסיום.
4 צפייה בגלריה
שוטרים
שוטרים
הירכות שיא של המשטרה לקראת הדרבי
(צילום ארכיון: אלעד גרשגורן)
4 צפייה בגלריה
שוטרים
שוטרים
(צילום: אלעד גרשגורן)
גורם בכיר במשטרת חיפה אמר: "המטרה של כולם שהמשחק יעבור בשלום והנאה. המטרה תהיה לאבטח את המשחק בצורה בטוחה לכלל האוהדים. תהיה אפס סובלנות בנושאי אלימות ואנחנו קוראים לקהל להימנע מכל אירוע אלימות".
"לא נאפשר שום עבירה על החוק, האוהדים מחר יפגשו כמעט בכל מקום שוטרים", הסביר קצין המבצעים של תחנת חיפה, פקד חיים נבו. "האוהדים המורחקים? הם בפיקוח תמידי שלנו וחייבים להתייצב לחתום בתחנות המשטרה במקום מגוריהם".
4 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי
רוקאביצה ושרי. כוננות דרבי
(צילום: שרון צור)
מונדיאל הכסף - פרק פתיחה | מונדיאל במדבר
ומה לגבי הפן המקצועי? בכר מבין את חשיבות הדרבי ויעלה למשחק בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו. שחקנים שזכו למנוחה מול בית"ר (עלי מוחמד, למשל) או שולבו במחצית השנייה (צ'ארון שרי ועומר אצילי) יפתחו ב-11. מוחמד צפוי לפתוח לצד נטע נטע לביא, כאשר מוחמד אבו פאני יירד לספסל.
דין דוד ופרנצדי פיירו יתופקדו בחוד, מי שיקבל מנוחה יהיה דילן בטובינסיקה, זכר למתיחה בשריר מול אשדוד. "כל דרבי הוא שונה", אמרו במועדון. "לא משנה מה מיקום הקבוצות, כל משחק בין השתיים הוא בעל יוקרה וחשוב למועדון ולאוהדים. נבוא דרוכים ומוכנים להשיג עוד שלוש נקודות ולשמח את הקהל".

הפועל חיפה תעלה עם מדי רטרו

כחלק מ"פרויקט המאה" - לציון מאה שנים להקמת קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה - השיק המועדון סט תלבושות רטרו יחודי איתו תופיע הקבוצה מחר בדרבי.
"מדובר בנדבך נוסף בחגיגות המאה להקמת המועדון. בימים אלה אנו עובדים על דברים נוספים ויהיו עוד הפתעות", סיפר בעלי הקבוצה, יואב כץ.
4 צפייה בגלריה
מדרי הרטרו, איתם יעלו שחקני הפועל חיפה מחר
מדרי הרטרו, איתם יעלו שחקני הפועל חיפה מחר
מדרי הרטרו, איתם יעלו שחקני הפועל חיפה מחר
(צילום: באדיבות הפועל חיפה)
השחקנים יופיעו עם מדי משחק שהם העתק לתלבושת איתן הופיעה הקבוצה בגמר הגביע בעונת 1962/1963, אז גברה 0:1 על מכבי חיפה משער של שמחה אורן.