שתף קטע נבחר

ברדה: "כיף להגיע למשחק העונה עם ניצחון"

החלוץ דיבר אחרי שעלה בהרכב בניצחון 0:2 של הפועל ב"ש על עירוני ק"ש: "מוזר לפתוח בליגה בפעם הראשונה העונה כשעוד מעט פברואר. הייתה לי פציעה קשה שהתארכה בגלל התשוקה שלי"

אחרי שבוע לא קל שנפתח עם איבוד נקודות למכבי פ"ת (1:1) והדחה מגביע המדינה במשחק ביתי, חזרו אתמול (ש') בהפועל באר שבע לחייך אחרי 0:2 על עירוני קריית שמונה.

 

לטבלת ליגת העל

 

עם הרכב טלאים וכשהלחץ כולו עליה, הגיעה הקבוצה של ברק בכר נחושה מתמיד להראות שהיא עדיין הקבוצה הטובה בארץ. נכון, השערים הגיעו רק בדקות הסיום ולאחר שקריית שמונה נותרה בעשרה שחקנים, אך עדיין מדובר בניצחון חשוב לפני משחק העונה בשבת נגד מכבי תל-אביב בנתניה (21:00).

 

ווקאמה חוגג את הניצחון (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
ווקאמה חוגג את הניצחון(צילום: ישראל יוסף)

 

כל השחקנים היו טובים אך מעל כולם בלטו השוער דודו גורש בהצלה גדולה, הקשר אובידיו הובאן שהוסט להגנה ונתן משחק גדול, המחליף מאור בוזגלו שעורר את המשחק והיה לו חלק בשני השערים וטוני ווקאמה שהצליח לכבוש את השער הראשון ששיחרר הרבה לחץ.

 

אליניב ברדה, שפתח לראשונה העונה בהרכב , אמר בסיום: "קצת מוזר לפתוח בליגה בפעם הראשונה כשעוד מעט פברואר. הייתה לי פציעה קשה שבגלל התשוקה שלי התארכה. הכי חשוב שהצלחנו לנצח במשחק קשה. לא סוד שהיינו בתקופה פחות טובה. כיף להגיע למשחק העונה עם ניצחון".

 

באר שבע חזרה לשמוח (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
באר שבע חזרה לשמוח(צילום: ישראל יוסף)

 

בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את המגן הימני בן ביטון למשחק העונה בשבת, כשהמגן השני, מיחאי קורהוט, ייעדר לפחות חודש ויחמיץ כנראה את צמד המשחקים נגד בשיקטאש. גם אם הקבוצה תחתים את אופיר דודזאדה, הוא לא יוכל לשחק איתה בליגה האירופית, מכיוון שהוא שיחק עם גנט באותו מפעל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אליניב ברדה
צילום: עוז מועלם
מומלצים