שתף קטע נבחר

קגלמאכר: "הגיע הזמן שנחזור לקחת נקודות"

אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון, מכבי חיפה תתארח אצל הפועל אשקלון (ב', 20:30). המגן דיבר לקראת ההתמודדות: "גאה להיות הקפטן, הלחץ קיים אבל אני משתדל להישאר חיובי"

מכבי חיפה תתארח מחר (ב', 20:30) אצל הפועל אשקלון בידיעה שהמקום בפלייאוף העליון בסכנה. אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון ובעקבות הניצחון אתמול של בני סכנין על הפועל חיפה, רחוקים הירוקים חמש נקודות מהמקום השישי.

 

 

מגן מכבי חיפה, גארי קגלמאכר, דיבר היום לקראת המפגש באשקלון: "זה משחק שונה לגמרי מהמשחק האחרון (2:2 מול מכבי ת"א). אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. הגיע הזמן שנחזור לקחת נקודות. לא היינו טובים במשחקים האחרונים ואני מקווה שנצליח להשתפר".

 

קגלמאכר. "מודה למאמן על האמון" (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
קגלמאכר. "מודה למאמן על האמון"(צילום: ראובן כהן)
 

 

קגלמאכר התייחס לעובדה שהחליף את דקל קינן בתפקיד הקפטן: "אני גאה מאוד להיות הקפטן. אני מודה למאמן שנתן לי את האמון. אני לא אוהב לדבר על העתיד, אלא רק על ההווה".

 

"הלחץ תמיד קיים, בטח כשמשחקים במכבי חיפה. אנחנו צריכים את הניצחון הזה בשבילנו, בשביל המועדון ובשביל האוהדים. הגיע לנו לנצח במשחק האחרון אבל ספגנו שער מאוחר. אני תמיד משתדל לשמור על מצב רוח חיובי. לכן אני חושב שהיו נקודות אור בתיקו עם מכבי ת"א. ננסה לתת דחיפה קדימה במחזורים הבאים כדי לסיים במקום גבוה ככל האפשר".

 

ובעניין אחר: אניס אלושי נטש את האימון בשל כאבי גב והוא בספק גדול למשחק מחר מול אשקלון. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
גארי קגלמאכר
צילום: ראובן כהן
מומלצים