שתף קטע נבחר

הרוש בהליכים מתקדמים להוצאת דרכון ספרדי

פרסום ראשון: השוער של הפועל תל אביב בדרך להשלמת צעד שיקל עליו לצאת לחו"ל בקיץ הנוכחי, אז יהיה שחקן חופשי. אריק ינקו הוא המועמד המוביל להגיע במקומו. קורצקי על החיפוש אחר מאמן מחליף לעונה הבאה: "לא נעים לשמוע שקורים שדברים מאחורי הגב שלי"

השוער של הפועל תל אביב אריאל הרוש נמצא בהליכים מתקדמים להוצאת דרכון ספרדי, כך נודע היום (ה') ל-ynet ספורט. הדבר עשוי להקל עליו לצאת לחו"ל בקיץ הקרוב.

 

 

הרוש, שהושעה מנבחרת ישראל בשל הראיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet, יהפוך לשחקן חופשי בעוד כחודשיים עם תום העונה. השוער הצטרף לסוכנות של האחים רונן וגלעד קצב ואדם קידן, שינסו למצוא עבורו אופציות לעונה הבאה. אם לא יקבל הצעה טובה והפועל ת"א תשרוד בליגה, לא מן הנמנע שיישאר במועדון.

 

הרוש. ינסה לצאת לחו"ל בקיץ (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הרוש. ינסה לצאת לחו"ל בקיץ(צילום: ראובן שוורץ)

 

המועמד המוביל לרשת את הרוש, במקרה שיעזוב והאדומים ישחקו בעונה הבאה בליגת העל, הוא השוער של הפועל רעננה, אריק ינקו, שגדל במועדון וכבר קיבל מסרים מגורמים בהנהלה.

 

מאמן הפועל ת"א מנחם קורצקי לא זוכה להערכה רבה מהבעלים האחים ניסנוב. גורמים במועדון כבר החלו בשיחות מקדימות עם מאמנים אחרים לקראת העונה הבאה וקורצקי יקבל פיצוי אם הצדדים ייפרדו. המועמדים המובילים להחליפו הם יוסי אבוקסיס וחיים סילבס.

 

קורצקי. "יש לי חוזה לעונה הבאה" (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
קורצקי. "יש לי חוזה לעונה הבאה"(צילום: יאיר שגיא)

 

קורצקי התייחס היום באימון לפרסום שלא ימשיך במועדון ואמר: "לא נעים לקרוא ולשמוע שיש דברים מאחורי הגב שלי. אני לא מתייחס לזה ברמה הקבוצתית ואני ממשיך לעבוד. יש לי מטרה אחת והיא להשאיר את הפועל ת"א בליגה. בעקרון יש לי חוזה לעונה הבאה".

 

לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת (18:00) אמר קורצקי: "אנחנו מנסים להוריד את הלחץ מהשחקנים ולהביא אותם במתח חיובי. אסור שהמשחק הקודם ישליך על הבא. כל משחק והסגנון שלו, ואנחנו מקווים שהתוצאה תהיה לטובתנו".

 

בקבוצה הופתעו לגלות כי אייל משומר בחר לטוס לקזינו בבוקרשט במהלך החופשה שקיבלו השחקנים, במקום להתכונן למשחקים המכריעים שנותרו עד לסיום העונה. אביחי ידין עבר ניתוח אורתסוקפיה והוא צפוי להתחיל על הספסל את המשחק מול בני יהודה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אריאל הרוש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים