שתף קטע נבחר

גורדנה: "היינו קונים את ה-1:1 לפני המשחק"

בבני יהודה היו מרוצים אחרי תיקו החוץ בסלובקיה, במשחק הראשון בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. הקשר: " הייתה פה חבורה של גברים שעבדה קשה"

בני יהודה, שסיימה אתמול בתיקו 1:1 מול טרנצ'ין בסלובקיה, אמורה לנחות היום (ו') אחה"צ בטיסה ישירה מווינה בהחלט מרוצה. חמש שנים אחרי ההופעה האחרונה בליגה האירופית, הכתומים פתחו את המפעל ברגל ימין, כשהעבירו את ההכרעה הביתה. גם תיקו וגם שער חוץ - לא היה אחד שמסרב לתוצאה כזו לפני שריקת הפתיחה.

 

צריך לזכור שבני יהודה לא השלימה עדיין את הסגל, ועם הרבה צעירים, חלקם הגדול חדשים, הקבוצה הפתיעה את כולם. למי ששכח, זו אותה טרנצ'ין שהביסה 1:8 בסיבוב הקודם בצמד משחקים את טורפדו קוטסאי הגיאורגית.

 

תוצאה טובה. אבוקסיס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
תוצאה טובה. אבוקסיס(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן יוסי אבוקסיס הכין את הקבוצה בצורה מצויינת וקיבל מחמאות. גם החוליה האחורית, עם השוער אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, אעיד חבשי, פז בן ארי ובן תורג'מן עשתה חיים

 קשים לסלובקים. רועי גורדנה המצוין ניווט במרכז יחד עם סתיו פיניש, וגם למתן חוזז היתה בכורה מוצלחת, למרות שהחמיץ הזדמנות גדולה להעלות ל-0:2 במהלך המשחק. מאוויס צ'יבוטה שנכנס כמחליף לא איכזב. מאור קנדיל המורחק ייעדר מהמשחק השני.

 

רועי גורדנה ביטא את התחושות אצל חבריו: "זו תוצאה טובה מבחינתנו. היינו קונים את ה-1:1 הזה לפני המשחק. הייתה פה חבורה של גברים שעבדה קשה. מקווים לרשום תוצאה טובה בגומלין שתספיק לשלב הבא. מאמינים שנעשה את זה".

 

בבני יהודה ממשיכים במאמצים להתחזק. הברזילאי ז'וזה רודולפו קרוב לחתימה, וכך גם חלוץ מכבי ת"א שגיב יחזקאל. בבני יהודה עדיין ממתינים להתפתחות עם דור פרץ ובקבוצה מחפשים גם בלם זר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גורדנה ועזוז
צילום: אורן אהרוני
מומלצים