שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש צפויה לתבוע את זורקי האבוקות בקפריסין

שבעה אוהדים נעצרו במהלך ההפסד לאפואל ניקוסיה (3:1) לאחר שימוש באמצעי פירוטכניקה שגרמו לעצירת המשחק ובמועדון חוששים מקנס כבד. רק מאות יגיעו לטוטו-טרנר למשחק גביע הטוטו מול נתניה (19:30), בכורה להרוש

הפועל באר שבע צפויה לנקוט ביד קשה כלפי אוהדיה שהיו קשורים להדלקה וזריקת אמצעי פירוטכניקה אל כר הדשא במהלך משחק מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי האחרון בחוץ נגד אפואל ניקוסיה (3:1), דבר שגרם לעצירת המשחק למשך ארבע דקות.

 


 

כפי שפורסם לראשונה ב- ynet ספורט, עוד בטרם החל המשחק נעצרו שישה אוהדים בכניסה לאצטדיון ה-GSP, לאחר שניסו להחדיר אמצעי פירוטכניקה. הם נאסרו, נלקחו מהם טביעות אצבע ובמהלך המשחק הם שהו בתא מעצר בתוך האצטדיון. בהמשך הצטרף אליהם אוהד נוסף אשר נשלף מהיציע על ידי השוטרים לאחר שזוהה כאחד ממדליקי האבוקות. שבעת האוהדים העבירו את הלילה בתא מעצר במשטרת ניקוסיה ושוחררו בשעות הבוקר המאוחרות של יום שישי.

 

המשחק הופסק כבר אחרי 22 שניות (צילום: שי מוגילבסקי)
המשחק הופסק כבר אחרי 22 שניות(צילום: שי מוגילבסקי)
 

האלופה הישראלית צפויה לעמוד לדין ועשויה לספוג קנס בגובה של 95 אלף אירו וסגירת יציע, כפי שקרה באירוע מאוד דומה שהתרחש במשחק מוקדמות הליגה האירופית, בו אירחה שרלרואה הבלגית את בית"ר ירושלים ב-2015. בכירים במועדון כבר העבירו לאוהדים את המסר שכל קנס אשר יוטל על המועדון יהווה עילה לתביעה אזרחית על אותו הסכום כנגד אותם אוהדים שכלאורה היו חלק מהמעשה.

 

זאת לא פעם ראשונה שאוהדי באר שבע מדליקים אבוקות במשחקי חוץ, כשגם בעונה שעברה במפגש מול ויקטוריה פלזן בצ'כיה, התרחש מקרה דומה. באותו משחק נתפסו שני אוהדים על ידי המשטרה המקומית והנהלת הקבוצה החליטה לשלול מהם את המנוי, להגיש נגדם תלונה במשטרת ישראל ולפתוח בהליכי תביעות אזרחיות. המעשה של האוהדים בקפריסין הוא חמור אף יותר משום שגרם להפסקת המשחק. אוהדים רבים ניצלו את הרשתות החברתיות כדי לבקר את התנהלות אותם אוהדים.

 

אוהדי הפועל באר שבע (צילום: שי מוגילבסקי)
כעס על האוהדים וחשש מקנס כבד(צילום: שי מוגילבסקי)

 

אריאל הרוש יערוך בכורה

ללא כל קשר לכך היום (ראשון) צפויה הקבוצה לשבור שיא שלילי בכמות אוהדים במשחק רשמי באצטדיון טוטו-טרנר, כשתארח את מכבי נתניה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. הרבה מהאוהדים הופתעו לשמוע כי המשחק לא נכלל במסגרת המנוי העונתי ונראה שרק מאות מהם יגיעו לתמוך בקבוצה באצטדיון שמכיל 16,000 אלף מושבים.

 

מבחינה מקצועית אמור אריאל הרוש לערוך את הופעת הבכורה שלו בין הקורות. המאמן ברק בכר, הפתיע כשהחליט לכלול ברשימת 21 השחקנים שהוזמנו למשחק את החלוץ מוחמד גדיר, שלא נכלל התוכניות המקצועיות לעונה הקרובה. עם זאת, שלושה מהמוזמנים לא יכללו בסגל בסופו של דבר. מי שבוודאות לא ישחקו הם לואי טאהא ובן ביטון, שנפצעו במשחק נגד ניקוסיה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
אוהדי הפועל באר שבע
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים