שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: מוחמד זבידאת חתם

המגן (26) שעזב את בני סכנין אחרי תשע שנים חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ואמר: "אני מאושר להגיע למועדון הזה". שי ברדה: "צריך לתת קרדיט להנהלה שהשאירה את דיא סבע"

מכבי נתניה החתימה היום (ב') את המגן מוחמד זבידאת לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. זבידאת (26) הגיע למועדון אחרי ששיחק בתשע השנים האחרונות בבני סכנין.

 

השחקן אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להגיע למועדון כמו מכבי נתניה. אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה".

 

מוחמד זבידאת (מימין) במדי בני סכנין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מוחמד זבידאת (מימין) במדי בני סכנין(צילום: אורן אהרוני)

 

"צריך לתת קרדיט להנהלה שהשאירה את סבע"

"צריך לתת קרדיט להנהלה של מכבי נתניה שהשאירה את דיא סבע אצלנו. שאפו גדול לבעלים אייל סגל ולכל ההנהלה". שי ברדה, עוזרו של סלובודן דראפיץ', מרוצה מכך שמלך שערי ליגת העל נשאר בקבוצה.

 

ברדה: "זה החל עם עלי מוחמד ונמשך בניקו אולסק. זאת אמירה של ההנהלה של נתניה. דיא זה שחקן של מאני-טיים. אני לא זוכר הרבה שנים שחקן בסדר גודל כזה בכדורגל שלנו. בארץ, מכבי נתניה היא הקבוצה הכי טובה בשביל דיא".

 

דיא סבע חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
מיליון שקל לעונה. סבע(צילום: ראובן שוורץ)

 

סבע יזכה לשכר של קרוב למיליון שקל בעונה. יש לו חוזה עד תום העונה הבאה ואם החלום לצאת לחול לא ימומש בינואר הקרוב או בסיום העונה על ידו, הוא צפוי לחתום על חוזה חדש בנתניה לארבע או חמש שנים.

 

ברדה התייחס לעונה שפתח: "כשנסגור את הסגל, נדבר על מטרות. אנחנו עדיין מחפשים שני שחקנים נוספים לחלק הקדמי". על ההפסד 2:1 להפועל ב"ש בגביע הטוטו, אמר ברדה: "במחצית הראשונה שיחקנו מצוין, הדבר החשוב ביותר היה להגיע לטרנר ולא ללכת אחורה, אלא להמשיך לשחק באותו סגנון. רק שהיינו יותר מדי נחמדים ולא היה לנו את הקילר אינסטינקט להרוג את המשחק במחצית הראשונה הטובה שלנו".


פורסם לראשונה 20/08/2018 09:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
מוחמד זבידאת
צילום: זהר שחר
מומלצים