שתף קטע נבחר

איביץ': "לאף שחקן אין חוזה שמבטיח לו מקום בהרכב"

מאמן מכבי תל אביב התייחס לריבוי השחקנים בסגל. על עומס המשחקים: "אני אוהב את זה ולא מפחד מזה". אייל גולסה: "התחרות בסגל מוציאה מכולנו את המיטב"

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת נגד מכבי נתניה, שעברה שינויים רבים בתקופה האחרונה. הצהובים, לעומת זאת, שמרו פחות או יותר על אותו מבנה מאז שחרורו של וידאר קיארטנסון.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

אייל גולסה, שישב לצד מאמנו ולדימיר איביץ', קיבל את הכבוד לדבר ראשון. "התחרות מוציאה מאיתנו דברים טובים והיא טובה לכולם", אמר הקשר, "קצב האימונים שלנו מצוין. הצוות החדש תמיד דורש מאיתנו לדחוף את עצמנו ואני שמח שאנחנו נראים טוב. השחקנים שחזרו מהשאלה חזרו טובים מאוד. גם דן גלזר וגם רוסלן ברסקי מצוינים והסגל הרחב יכול לתרום לנו במקרה של פציעות".

 

איביץ' (צילום: עוז מועלם)
גולסה ואיביץ'. "נתניה טובה גם בלי סבע ולוי"(צילום: עוז מועלם)

גולסה התייחס לכך שמאמנו היה קשר בעברו: "אנחנו רואים באימונים שהוא מכניס דברים שונים וטובים. אנחנו, הקשרים, רוצים להשתפר ועובדים קשה מאוד. רק בסוף נראה מה יוצא מזה, אבל כרגע אנחנו מרגישים טוב".

 

על העובדה שהיריבה בשבת שינתה את פניה בימים האחרונים אמר הקשר: "זה נכון שנתניה עוברת שינויים, אבל גם בלי ערן לוי ודיא סבע הם טובים. אנחנו מתכוננים לנתניה כקבוצה, לא אכפת לנו מי שם ומי לא".

 

 

איביץ' (צילום: עוז מועלם)
איביץ'. דורש מהשחקנים להשתפר תמיד(צילום: עוז מועלם)

 

לאחר מכן דיבר איביץ', שהתייחס לעובדה שקבוצתו תשחק שלושה משחקים בתשעת הימים הקרובים, כשבין לבין שחקניו ייצאו למשימות של נבחרותיהם: "מה שמשנה עבורי זה המשחקים של הקבוצה שלי. המאמן של הנבחרת ידאג לנבחרת. נשחק שלוש פעמים בתשעה ימים וזה קשה, אבל כבר עשינו את זה בעבר. יש לנו 22 שחקנים שמוכנים לעלות. אני לא מפחד מזה, אלא שמח שיש לנו הרבה משחקים".

 

על השחקנים הפצועים אמר איביץ': "אלו פציעות שריר. לגבי אנריק סאבוריט, אני חושב שהוא יהיה מוכן ונוכל להשתמש בו. הוא התאמן ויתאמן גם מחר, ונצטרך לראות איך הוא ירגיש. ז'איר אמאדור הרגיש אי נוחות אחרי ששיחק במשחק האחרון, ולגביו נחכה ונראה איך הוא ירגיש".

 

מכבי תל אביב פרנצווארוש  (צילום: אורן אהרוני)
סאבוריט. אמור להיות כשיר(צילום: אורן אהרוני)

 

על ההכנות לנתניה אמר המאמן: "המטרה היא להשיג את שלוש הנקודות. אנחנו מתרכזים בעצמנו, ועד עכשיו עושים את העבודה בצורה הנכונה. הם לא התחילו טוב את העונה, אבל אני בטוח שזה מקרי".

 

המאמן הסביר את ההחלטה שלא לצרף חלוץ למרות שהיו כמה מועמדים: "לא עשינו מהלך כדי לצרף חלוץ כי אני אוהב להביא רק שחקנים שאני בטוח שיעזרו לנו, אם אין כאלה - עדיף להישאר עם מה שיש". 

 

בנוגע לריבוי השחקנים בסגל אמר איביץ': "עבורי זה דבר טוב שיכול לשפר אותנו. לאף אחד אין מקום בטוח בהרכב. אף אחד לא חתם על חוזה שמבטיח לו מקום ב-11. אתה מרוויח את המקום רק אם אתה עובד קשה, מרוכז ומציג יכולת טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ולדימיר איביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים