שתף קטע נבחר

סוף עצוב: הפועל ירושלים נמחקה

אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי לא עמד בדד-ליין שהוצב לו לתשלום החובות ובהתאחדות החליטו להוציא אותו מהרישומים: "הפועל ירושלים לא משובצת לאף ליגה. אם לא יפרעו חובות, הם יימחקו". יוסי סאסי: "מישהו מושך בחוטים נגדנו"

סאגת קבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים רשמה היום (שני) פרק חדש, והוא עצוב במיוחד. הקבוצה לא עמדה בדד-ליין שהוצב לה על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ולא הצליחה לסלק את תביעות הבוררות שעמדו כנגדה עד לאתמול בשעה 16:00 – המשמעות היא שהמועדון נמחק מרישום הליגות ולא יכול לשחק העונה.

 

בשל כך, החליטה היום ועדת הליגה והגביע לשבץ את הפועל עירוני גדרה במקומה בליגה ב' דרום ב'. המועדון למעשה לא יכול לפעול תחת ההתאחדות עד שלא יפרע חובות. בהתאחדות לכדורגל הבהירו: "העונה הפועל ירושלים לא משובצת לאף ליגה. אם יפרעו חובות, יוכלו להירשם לליגה ג׳ בעונה הבאה. אם לא, הם יימחקו".

 

ישראל מאיה ומישל דיין (צילום: יוסי רוט)
סופו של אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי. ישראל מאיה ומישל דיין(צילום: יוסי רוט)

 

מועדון הפועל ירושלים נוסד בשנת ב-1926. מאז קום המדינה הקבוצה רשמה 32 עונות בסך הכל בליגה הבכירה, כשהישג השיא שלה הוא המקום בשלישי בטבלה בעונת 1972/73. הירושלמים גם זכו פעם אחת בגביע באותה עונה.

 

יוסי סאסי: "אתבע את ההתאחדות ואת השחקנים"

הבעלים, יוסי סאסי, הגיב: "אנחנו נתבע כל מי שגרם לנו נזק. הוציאו שלדים מהארון. בעבר התובע הסכים שנפעל למרות הבוררויות השונות, אז מה קרה עכשיו? לא רוצים לרשום שלא ירשמו. אתבע גם את ההתאחדות וגם את השחקנים שתבעו אותנו בבוררות שקיבלו פסקי דין שלא כדין. יש תביעת בוררות אחת מלפני עשר שנים וכבר יש עליה התיישנות. מישהו מושך בחוטים נגדנו". התובע מה אמר לפני חצי שנה? אין בעיה?.פתאום יש בעיה ולא רוצים לחכות לביטול הבוררות."

 

יוסי סאסי. "לא רוצים לרשום שלא ירשמו" (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
יוסי סאסי. "לא רוצים לרשום שלא ירשמו"(צילום: פרטי)

 

שחקן העבר אלי לוי: "כל הזמן טענתי שאם הקבוצה תרד ליגה היא תתפרק וצדקתי. כואב לי מאוד. אני עוצם את העיניים ונזכר בחדרי ההלבשה בקטמון, באוהדים באימון המסכם ביום חמישי. במשחקי בוגרים נגד הנוער היו אלפיים איש ביציע! אני נזכר בשני גמרים של גביע המדינה, שנה אחר שנה, באלפי אוהדים שמגיעים בזכייה. בכל שבת באו אלפים בחורף, בשלג ובקיץ חם. ביום שהחל סיפור קטמון ידעתי שהפועל ירושלים תתפרק".

 

בהתאחדות לכדורגל הבהירו: "העונה הפועל ירושלים לא משובצת לאף ליגה. אם יפרעו חובות, יוכלו להירשם לליגה ג׳ בעונה הבאה. אם לא, הם ימחקו". יצוין כי מחלקת הנוער של הפועל ירושלים תוכל לפעול רק תחת עמותה חדשה שלא קשורה לבוגרים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוד רובינגר
דיין, בן רימוז וסינגל
צילום: דוד רובינגר
מומלצים