שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: אלירן עטר לא בסגל מכבי ת"א לדרבי, צפוי לעזוב עד הקיץ

המאמן ולדימיר איביץ' החליט לא לכלול את החלוץ ברשימת השחקנים למשחק הערב נגד הפועל ת"א (רביעי, 20:15) ובעקבות זאת הוא מועמד להיפרד מהמועדון. גם בלקמן ואופואדו לא ישחקו, אמאדור ייעדר מסיבות אישיות. שחקנים בקבוצה: "הפועל תעיף כדורים, יהיה משחק מבאס"

אלירן עטר לא נכלל בסגל מכבי תל אביב לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב שיתקיים הערב (רביעי, 20:15) באצטדיון בלומפילד. המאמן ולדימיר איביץ' לא כלל את החלוץ ברשימה.

 

לטבלת ליגת העל

 

כזכור, עטר לא נכלל בסגל למשחק מול עירוני קריית שמונה (0:1), למרות שהיה כשיר. בעקבות זאת צפוי השחקן לעזוב את המועדון עד הקיץ הבא מאחר שהמועדון לא יממש כנראה את האופציה עליו. 

 

אלירן עטר מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
אלירן עטר. משבר אמון בינו לבין איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

חוזהו הגבוה של עטר צפוי להקשות עליו בניסיון למצוא קבוצה חדשה שתקלוט אותו כבר בינואר. אם לא תימצא כזו הוא ימשיך עד מאי ויעזוב לאחר מכן. בין החלוץ לאיביץ' שורר משבר אמון, ומשום כך החליט המאמן להושיבו ביציע.

 

עטר לא נכלל בסגל של מכבי תל אביב כבר תקופה ארוכה ומה שהחל כפציעה הפך להחלטה מקצועית של איביץ', שלא שיתף אותו גם כאשר שחקנים אחרים נעדרו. גם ניק בלקמן וצ'יקו אופואדו לא בסגל. הבלם ז'איר אמאדור ייעדר הערב בשל סיבות אישיות. עומר אצילי מועמד לפתוח ב-11.

 

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
עשוי לפתוח. עומר אצילי (צילום: עוז מועלם)

 

"הפועל תעיף כדורים, יהיה משחק מבאס", אמרו שחקנים במכבי. "זה משחק מאוד חשוב עבור האוהדים שלנו, חייבים לשמור על רשת נקייה ולהאריך את שיא אי הספיגות".


פורסם לראשונה 04/12/2019 06:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלירן עטר
צילום: עוז מועלם
מומלצים