שתף קטע נבחר

תיעוד: "שורות הקורונה" באצטדיון בלומפילד

אוהדי הכדורגל שהגיעו לדרבי התל אביבי בלחץ בעקבות הוראת משרד הבריאות: "המצב מלחיץ ומדאיג. יש ילדים קטנים בבית והחרדה רק מתגברת"

 

חרדה גדולה בקרב אוהדי כדורגל שהגיעו בשבוע שעבר לדרבי בין מכבי להפועל תל אביב בליגת העל, לאחר שמשרד הבריאות הודיע כי חולה קורונה ישב בשער 8 באצטדיון בלומפילד.

 

 

משרד הבריאות עדכן כי לא כל האוהדים שהיו בדרבי צריכים לשהות בבידוד אלא רק אלה ששהו בשער 7-8, גוש 425 בין השורות 43-49 כולל, בכל השורות, בכיסאות 169-179 כולל. מדובר בפחות מ-100 אנשים.

 

אוהדי מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
אוהדי מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)

 

דודו (42), אוהד מכבי תל אביב שישב בשער 8, סיפר ל-ynet: "אני בהלם מההוראה של משרד הבריאות. הלכתי לראות משחק כדורגל ועכשיו אני צריך להיכנס לבידוד שבועיים? זה לא הגיוני, מה עוד שיש לי בשבוע הבא אירוע של חבר קרוב. אם זה המצב צריך להפסיק את כל משחקי הכדורגל בארץ ולהפסיק כל התכנסות גדולה של אנשים, כי זה מפולת שלג שאי אפשר לעצור".

 

ש', אוהד נוסף, סיפר: "המצב מלחיץ ומדאיג. יש לי ילדים קטנים בבית. אם אני מודיע היום למקום העבודה שאני לא מגיע למשך שבועיים אני לא יודע איך יקבלו את זה. זה מצב מדאיג מאוד".

 

אוהד נוסף, אור, שישב בשער 8 אמר: "משרד הבריאות הודיע שמי שישב בשער 8 צריך להיכנס לבידוד. אבל מה עם שאר האצטדיון? בסוף המשחק כל האוהדים נפגשים בחוץ למשך מספר דקות. אני זוכר אפילו שעברנו דרך כל האוהדים שבדיוק יצאו משער 8 לכיוון החנייה. מישהו יכול להבטיח שלא נעשתה הדבקה המונית מחוץ לאצטדיון? זה חוסר אחריות מוחלט. ההרגשה לא נעימה, יש לי ילדים קטנים בבית והחרדה רק מתגברת".


פורסם לראשונה 04/03/2020 13:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
שורות הקורונה בבלומפילד
צילום: אבי מועלם
מומלצים