מאמן הכושר של מכבי ת"א, אנדי לידל, החליט היום (שבת) לעזוב את תפקידו מסיבות משפחתיות. "אנו מודים לאנדי על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בעתיד", נמסר מהמועדון.
יש לציין כי עזיבתו מגיעה כשברקע עתידו המעורפל של רובי קין בקריית שלום. מאמן הצהובים מכוון למשרת מאמן נבחרת אירלנד, זאת על רקע אי חזרתו ארצה מרגע פרוץ המלחמה.
2 צפייה בגלריה
אנדי לידל
אנדי לידל
אנדי לידל
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
הנבחרת האירית, שתסיים הערב מול הולנד קמפיין חלש מאוד במוקדמות היורו, ולא הייתה גורם במאבקי העלייה לטורניר. כעת היא צפויה למנות מאמן חדש - וקין מעוניין בתפקיד.
באירלנד ניתחו את ההחלטה שלו לא להתייחס עד כה לאסון בישראל בשום דרך של הזדהות, ובין השאר נטען כי כל התבטאות שלו שתתמוך בישראל תהווה מבחינתו מכשול להשיג את המשרה במדינה שאינה תומכת בישראל. אגב, גם בתוך מכבי ת"א נשמעת ביקורת מצד שחקנים על כך שקין אינו מתבטא בנושא המלחמה.
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
יחזור ארצה? קין
(צילום: עוז מועלם)
קין לא חזר לישראל מאז עזב אותה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית שביצע חמאס ב-7 באוקטובר. בשבוע שעבר הוא שהה עם הקבוצה בפולין לקראת המשחק מול זוריה, ולא שב עם השחקנים שלו ארצה - כמו גם יתר הצוות המקצועי שלו. מי שמעביר את האימונים בקריית-שלום בימים האחרונים הוא מאמן קבוצת הנוער מיכאל זנדברג. האימונים נעשים במצבת שחקנים מצומצמת במיוחד- שבעה שחקנים יחד עם שחקני נוער - לאור היעדרותם של שחקני הנבחרות הבוגרת והצעירה, וכן העובדה שגם השחקנים הזרים נשארו בחו"ל.