צרפתי: "חובת ההוכחה היא עלינו"
(באדיבות ONE)
פניית פרסה של הרגע האחרון? אחרי שכבר סיכם באנקרג'וצו, המדורגת במקום ה-12 בליגה הטורקית, ואמור היה לחתום בה, החליט דיא סבע להשהות את החלטתו והוא מנהל מו"מ מתקדם עם מכבי חיפה, שמציעה לו 550 אלף אירו לעונה. גם מכבי ת"א נמצאת בתמונה ולוחצת על השחקן להצטרף אליה.
כזכור, סבע עזב בתחילת החודש את סיבאספור מטעמים משפחתיים: כיוון שמדובר בקבוצה מעיר המרוחקת מאיסטנבול, שאין בה בתי ספר בינלאומיים, ולכן משפחתו לא הצטרפה אליו לטורקיה.
3 צפייה בגלריה
דיא סבע שחקן סיבספור
דיא סבע שחקן סיבספור
יחזור ארצה? סבע
(צילום: AP)
סבע חווה עונה אישית נהדרת כשהוא כבש שישה שערים ובישל עוד שבעה בכל המסגרות, ב-20 המשחקים בהם לקח חלק. הוא כבר סיכם בשבוע שעבר בקבוצה סעודית בחוזה לשנתיים, בה אמור היה להרוויח 2.4 מיליון אירו, אולם ענייני רגולציה מנעו ממנו כישראלי לשחק בליגה במדינה שאין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל.

מכבי חיפה לא דואגת: "נרים את עצמנו"

"לכל קבוצה יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. אנחנו בתקופה לא טובה כרגע, אבל נרים את עצמנו, נתאושש ונזכה באליפות שלישית ברציפות. אין בכלל ספק שאנחנו הקבוצה הכי איכותית בארץ". הדובר: גורם בכיר במכבי חיפה, מיד לאחר ה-0:0 הביתי המביך מול בני ריינה, הקבוצה היחידה שהירוקים לא הצליחו לנצח העונה בליגת העל.
3 צפייה בגלריה
שון גולדברג וגוני נאור
שון גולדברג וגוני נאור
מאוכזבים. שון גולדברג וגוני נאור
(צילום: אלעד גרשגורן)
שחקני חיפה והצוות המקצועי היו בהלם מהתיקו. אחרי התבוסה למכבי ת"א, כולם היו סבורים ובטוחים שהאלופה תוציא את כל העצבים על ריינה. הקבוצה של ברק בכר אמנם הגיעה למצבים, אך רחוקה מלהזכיר את הקבוצה המוחצת, דורסת ואימתנית מהשנתיים החולפות.
החלק הקדמי לוקה בחסר ופרנצדי פיירו, שעלה מהספסל שוב איכזב. גם עומר אצילי, שנמצא בתקופה פחות טובות לאחרונה, הגיע למספר מצבים גדולים והחמיץ. בכר הפתיע את כולם עם הצבתו של ג'וש כהן בין הקורות על חשבונו של רועי משפתי, כאשר מחמוד ג'אבר נכלל גם הוא בסגל של חיפה אך לא שותף.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
במועדון לא אהבו את המחאה של האולטראס
(צילום: אלעד גרשגורן)
במועדון לא אהבו את המחאה של האולטראס שהניפו שלטים לפני שריקת הפתיחה בעקבות מדיניות הרכש של המועדון. בעקבות התוצאות המאכזבות, בחיפה עשויים לצרף עוד שחקן התקפה ומחלקת הסקאוטינג של המועדון עובדת במרץ למצוא עוד חיזוק לפני תום מועד חלון העברות ביום רביעי.