הסאגה בעניינו של פיליסיו מילסון הגיעה לסיומה. הכוכב האדום בלגרד הודיעה הערב (שישי) רשמית כי שחקן הכנף האנגולי, שעזב רשמית את מכבי ת"א, חתם רשמית ל-4 שנים והוא אף הוצג במדיה.
על פי הדיווחים בסרביה האלופה המקומית שילמה לצהובים 6 מיליון אירו תמורת השחקן, שהפך לרכש היקר ביותר בתולדות הקבוצה. הוא גם צפוי להרוויח 4.5 מיליון אירו לאורך התקופה.
לאחר החתימה אמר מילסון: "הרושם שלי נכון לעכשיו הוא שהכל מתנהל כפי שצריך. קיבלו אותי בצורה נהדרת ואני מתרגש. אני לא יכול לחכות להתחיל את דרכי במועדון. קיבלתי המוון הודעות מאוהדי הכוכב האדום, אני אוהב מאוד את האצטדיון, שהוא ביתי מאוד. הדבר הכי חשוב בשבילי זו הקבוצה, אבל אני אוהב גם לכדרר ולשחק אחד על אחד, זה ממלא אותי. אני אעבוד קשה ואעשה מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה".
המנהל המקצועי של הקבוצה הסרבית, מירטאן מרקלה: "אני מאוד מרוצה שהחתמנו את מילסון. עקבנו במשך כל העונה שעברה. הוא שיחק ברמה גבוהה, כבש שבעה שערים ורשם 13 בישולים. הוא היה אחד השחקנים הטובים של מכבי ת"א ובליגה הישראלית כולה. זה השחקן שחיפשנו, פרופיל של כדורגלן שיהיה חשוב מאוד לקבוצה שלנו. אני מאמין שהוא יצליח בכוכב האדום וישחק אפילו יותר טוב ממה שהוא הראה במכבי".
בהודעה הרשמית מטעם הכוכב האדום בלגרד נכתב: "המועדון שמח להודיע כי שחקן הכנף פליסיו מילסון חתם לארבע שנים במועדון. המספר אותו קיבל הוא 27".
1 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
עזב את מכבי ת"א וחתם בכוכב האדום. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, מילסון לא נכלל בסגל הצהובים ברגע האחרון מול סטיאווה בוקרשט ביום שלישי במוקדמות ליגת האלופות. ויש סיבה טובה לכך כנראה: אם היה זוכה לדקות על כר הדשא, לא יכול היה לשחק עם הכוכב האדום בפלייאוף ליגת האלופות.
על-פי אותו פרסום, האנגולי הגיע הבוקר לבלגרד, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לאצטדיון הביתי של הקבוצה להשלים את העסקה. ב"טלגרף" אף טוענים כי הוא יקבל את המספר 27 בקבוצתו החדשה.
מילסון הגיע למכבי ת"א בקיץ שעבר, והפך לאחד מכוכבי האליפות הצהובה. הוא כבש שבעה שערים ובישל 13. לאחרונה דווח כי גם אולימפיאקוס הביעה בו עניין, אבל הוא העדיף - כך נראה - את הצעתה של הכוכב האדום.
מכבי ת"א ממריאה לרומניה
(באדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 18:26, 26.07.24